וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בקהילה היהודית בטקסס: ה-FBI התריע מפני איום, תפילות השבת בוטלו

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 4:03

הפדרציה היהודית בעיר סאן אנטוניו הוזהרה מפני איום על מוסד מסוים של הקהילה היהודית באזור. "כל אנשי האבטחה בבתי הכנסת והמוסדות היהודיים בדריכות גבוהה", נכתב בהודעת הפדרציה, "אנחנו ממשיכים לעבוד בצמוד לרשויות החוק כדי להבטיח את ביטחונה של הקהילה שלנו"

בית הכנסת "בית ישראל" ,חמוש מחזיק בבני ערובה בבית כנסת בטקסס, 15 בינואר 2022. Google Earth
"כל אנשי האבטחה בדריכות גבוהה". בית כנסת בטקסס/Google Earth

הפדרציה היהודית בסאן אנטוניו הודיעה הלילה (ראשון) כי קיבלה הודעה מה-FBI ש"הוסר האיום המיידי לקהילה היהודית באיזור". מהפדרציה נמסר כי למרות שהיא ממליצה להישאר דרוכים וערניים לסביבה בכל עת, היא שמחה לשתף כי "מידיות החשש ירדה".

זאת לאחר שה-FBI הזהיר את הפדרציה היהודית בעיר סאן אנטוניו בטקסס מפני איום על מוסד מסוים של הקהילה היהודית באזור. עקב כך, "מתוך זהירות יתר", הודיעה הפדרציה היהודית לכל בתי הכנסת המקומיים והארגונים היהודים להשעות את כל ההתקהלויות עד הודעה חדשה. בתי הכנסת בעיר ביטלו בעקבות כך את תפילות השבת.

"כל אנשי האבטחה בכל בתי הכנסת והמוסדות היהודיים קיבלו את ההודעה והם בדריכות גבוהה", מסרה הפדרציה, "אנחנו ממשיכים לעבוד בצמוד לרשויות החוק כדי להבטיח את ביטחונה של הקהילה שלנו". הפדרציה קראה לכל חבריה להיות עירניים לסביבתם ובמקרה שיבחינו במשהו לא רגיל להתקשר למשטרה באופן מיידי. במקביל, קראה שלא לערב את התקשורת, "כי תמיד יש חשש לפשעי חקיינות ממה שמשתפים באופן פומבי". בנוסף, בקהילה היהודית הזכירו שבסוף השבוע שעבר הופצו בסאן אנטוניו פליירים בהם מסרים אנטישמיים.

  • עוד באותו נושא:
  • טקסס
  • fbi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully