וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שלישי ביממה בחברה הערבית: בעל עסק צ'יינג נורה למוות בצפון

עודכן לאחרונה: 9.7.2022 / 8:36

צוותי רפואה הגיעו ליישוב ראמה, ומצאו את הגבר ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום. מוקדם יותר צעיר נורה למוות בלוד, ומותו נקבע בבית החולים. אמש מתנדבי מד"א מצאו גבר בלי הכרה בדירתו בטמרה, הוא פונה למרכז רפואי, שם קבעו את מותו

זירת הרצח בראמה. 8 ביולי 22/דובר מד"א

תושב מעלות תרשיחא בשנות ה-50 לחייו נורה למוות הערב (שישי) בזמן שישב בתוך רכב ביישוב ראמה שבצפון. זהו הרצח השלישי בחברה הערבית ביממה האחרונה, ולפני חג הקורבן שייערך מחר. צוותי רפואה הגיעה לזירת האירוע, מצאו את הגבר ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

הנרצח בן ה-56, סאטי גרזוזי, בעל עסק להמרת כספים. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין ארגוני פשיעה. זה זמן שגרזוזי היה יעד של יחידת לה"ב 433. לפני כחצי שנה פשטו על העסק שלו רשויות המס, תפסו 200 אלף שקלים במזומן ועוד 400 אלף בצ'קים ועצרו אותו בחשד להעלמת הכנסות תוך שהסתיר את עיסוקו במתן הלוואות וניכיון צ'קים במעלות תרשיחא. בית משפט השלום בחיפה שיחרר אותו בערבויות גבוהות. חקירת הרצח של גרזוזי תתנהל ביחידה המרכזית של מחוז צפון.

מוקדם יותר היום נורה למוות בלוד תושב העיר ראגב אבו חמאד בן 31, שמוכר למשטרה. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש. לאחר מכן נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. שני חשודים נעצרו כשניסו לברוח לשטחים.

הנרצח בראמה, סאטי גרזוזי. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
נורה למוות הערב. סאטי גרזוזי/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח בראמה. 7 ביולי 22. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח בראמה. הערב/אתר רשמי, דוברות מד"א

פרמדיק מד"א גיא בובליל סיפר כי "הפצוע שכב בסמוך לכניסה למתנ"ס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

אמש נורה למוות תושב טמרה בן 32 באירוע אלימות בזרזיר. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו בדירתו ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ופרסה מחסומים לאיתור החשודים בירי. נפתחה חקירה והרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

מתחילת יולי נרצחו בחברה הערבית כבר שישה בני אדם, ו-49 בני אדם מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully