וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: פועל בניין תועד תלוי על מנוף ונלחם על חייו

9.7.2022 / 23:35

עובד באתר בנייה בטורנטו נצפה תלוי על מנוף בגובה רב ונאבק להחזיק בחבל בזמן שמפעיל המנוף מנסה להוריד אותו חזרה לקרקע. צפו ברגעים עוצרי הנשימה

עובד תלוי על מנוף/my_s1/

עובד באתר בנייה בטורונטו תועד במצלמה כשהוא תלוי על מנוף בגובה רב ונאחז חזק בחבל בזמן שבעל המנוף מנסה להורידו בבטחה לקרקע.

PCL Constructors Canada, החברה המנהלת את פרויקט הבנייה ברחובות פרונט וסימקו בעיר, אמרה ל-CTV News Toronto שהתקרית אירעה בשלישי האחרון, כשהעובד ככל הנראה הסתבך באחד החבלים המחוברים למנוף ונפל מטה.

בסרטון בן 38 השניות שפורסם באינסטגרם ובטיקטוק נראה העובד נאחז בחבל בעודו תלוי בגובה של מספר קומות. אחד העובדים באתר הבנייה שתפס את הרגע במצלמתו צעק לו: "תחזיק חזק, תן לכובע שלך ליפול, אחי".

צפו ברגעים המלחיצים (על אחריותכם בלבד):

הסרטון נקטע לפני שהעובד מספיק להגיע בבטחה לקרקע, אך בחברה אישרו שהוא נותר עם פציעות קלות בלבד ביד. מהחברה נמסר כי הם עובדים עם "כל הרשויות המתאימות" ושהתקרית נמצאת תחת חקירה.

לפני שפורסם בטיקטוק ע"י CTV News Toronto, הסרטון פורסם באינסטגרם בשלישי ע"י My S1, חברה שמפיצה את חשיבות הבטיחות במקום העבודה. נשיא My S1, פיליפ פריירה, אמר ל-CTV News Toronto שעובד ששהה באתר הבנייה כשהאירוע התרחש, אך העדיף להישאר בעילום שם, שלח לו את הסרטון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"אני הייתי מתפטר באותו יום", כתב אחד מתוך 10 אלף המגיבים לסרטון ואחר הוסיף: "יש לו הרבה מזל לבחור הזה. אם הוא לא היה מחזיק מספיק חזק, זה היה נגמר במוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully