וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מבאקה אל גרבייה דקר את בת זוגו - ואת השוטרים שהגיעו לעצור אותו

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 19:54

השוטרים הגיעו למקום וניסו להשתלט על החשוד, תושב המקום בן 27, שדקר את בת זוגו. במהלך נסיונם לעצור אותו ולפנות את האישה לקבלת טיפול רפואי, דקר אותם החשוד. שניהם נפצעו קל

רצח בבאקה אל ג'רביה/תיעוד מבצעי מד"א

שני שוטרים הותקפו היום (חמישי) באירוע אלימות בבאקה אל גרביה, במהלכו ניסו להשתלט על גבר שדקר את בת זוגו. הגבר דקר את השוטרים, ופצע אחד מהם באורח בינוני ואת השני באורח קל. בת הזוג נפצעה באורח בינוני. החשוד, תושב המקום בן 27, והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

השוטרים הגיעו למקום לאחר דיווח על תקיפת בת הזוג, תושבת קלנסוואה בת 26. במהלך נסיונם להשתלט על החשוד ולעצור אותו, ולפנות את האישה לקבלת טיפול רפואי, הוא דקר אותם. לבסוף פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

"כשהגענו למקום ראינו אישה בת 26 וגבר בן 27 כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בגופם", סיפרו החובשים של מד"א ניר זבישינסקי ואלישע אברגיל. הם הוסיפו כי במהלך הטיפול נודע להם כי שוטר נוסף נפגע ופונה ברכב לכיוון חדרה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
אישה ושני שוטרים נפצעו באירוע/דוברות משטרת ישראל

"בתחנת הדלק בסמוך לכניסה לחדרה חברנו עם רכב שבתוכו ישב הפצוע, גבר בן 23 כשהוא בהכרה וסובל מפציעה קלה בגופו", סיפר חובש רפואת חירום במד"א אריאל באומהל על הפצוע הנוסף. "העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל", סיפר.

בעקבות האירוע מסר השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "תקיפתם ודקירתם של שני שוטרים היום בבאקה אל-גרביה, שהוזעקו להגן על אישה שהותקפה על ידי בן זוגה - הוא אירוע חמור ביותר המהווה הוכחה נוספת לאתגרים ולסיכונים בפניהם ניצבים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל בבואם לטפל באירועי פשיעה ואלימות ולהגן על שלום הציבור, ובפרט על נשים מפני גברים אלימים. מי שיעז לפגוע בשוטרים המבצעים את שליחותם למען כולנו, יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. אני מאחל החלמה מהירה לשני השוטרים ולאישה שנפגעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully