וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סורי שסייע לחיזבאללה חוסל באזור קוניטרה על ידי מל"ט ישראלי

אמיר בוחבוט, יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 23:54

כלי תקשורת המזוהה עם חיזבאללה דיווח כי ישראל תקפה באזור. על פי דיווחים מקומיים, ההרוג הוא פריד פואד מוסטפא בן ה-46 המכונה גם "עקרב", שכבר קיבל בעבר איומים בשל הקשר שלו לארגון הטרור. ביום שבת האחרון האשימה סוריה את ישראל בתקיפה נוספת, בה נפצעו שני אזרחים

בווידאו: תקיפה אווירית באזור מיסיאף בסוריה/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

חבר בצבא סוריה נהרג במתקפה ישראלית באזור קוניטרה - כך דיווח היום (רביעי) כלי התקשורת אל-מידיין, המזוהה עם הארגון חיזבאללה. מדיווחים מקומיים נמסר כי ההרוג הוא פריד פואד מוסטפא בן ה-46, וכי נהרג בתקיפת מזל"ט.

על פי הדיווחים, מוסטפא, שהיה מכונה גם "העקרב", היה אחד מאנשי מפלגת הבעת', מפלגה סוציאליסטית בסוריה, וקיבל בעבר איומים ישראלים עקב שיתוף פעולה שלו עם חיזבאללה.

באתר שמפאר גיבורים מקומיים נכתב עליו לפני שלושה שבועות: "כמה עייפת, וכמה היית ער, וכמה היית נתון לסכנות, וכמה נשארת עומד איתן מול האויבים. איך אפשר לתאר את הגיבור הזה, השהיד החי פריד פואד מוסטפא, העקרב שהיה תמיד בחזית כל הקרבות של העיירה".

ביום שבת האחרון, האשימה סוריה את ישראל בתקיפה אווירית נוספת במערב המדינה, דרומית לעיר הנמל טרסוס. לפי כלי תקשרות במדינה, שני אזרחים נפצעו במהלך התקיפה, אחת מהם אישה. לפי מקור צבאי בסוריה, התקיפה אירעה בסביבות השעה שש וחצי, והתבצעה מעל הים התיכון, מערבית לטריפולי. בסוריה טוענים כי מטרתה של ישראל הייתה לפגוע באזור חמידיה, דרומית לטרטוס.

פריד פואד מוסטפא. מתוך טוויטר, אתר רשמי
פריד פואד מוסטפא, ההרוג בתקיפה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מקרה נוסף אירע בחודש שעבר, כשסוריה האשימה את ישראל בתקיפה בנמל התעופה הבינלאומי של דמשק, שבעקבותיה הושבתו הטיסות הנכנסות והיוצאות בנמל. לאחר התקיפה, רוסיה פרסמה גינוי תקיף וחריג נגד ישראל. "פעולות בלתי אחראיות אלו מסכנות את התעבורה האווירית הבינלאומית ומעמידות את חייהם של חפים מפשע בסכנה ממשית". היא הוסיפה כי רוסיה דורשת מישראל לשים קץ ל"נוהל המרושע הזה", מסרה דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זחרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully