וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד סגירת המחלקה לחולי סרטן בוולפסון: "אל תהרגו אותנו"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 14:46

מטופלים ובני משפחות לחולי סרטן הפגינו מול בית החולים בחולון, בעקבות הסכסוך בין מנהל המחלקה האונקולוגית לאחיות המחלקה ומנהלת המוסד הרפואי שמאיים לסגור את המחלקה. "הציפייה שמשרד הבריאות יפתור את זה"

בווידאו: הפגנת חולי סרטן ומשפחותיהם נגד הכוונה לסגור את המכון האונקולוגי בוולפסון/מערכת וואלה!

עשרות מטופלים ובני משפחות לחולי סרטן הפגינו היום (רביעי) נגד סגירת המחלקה האונקולוגית בבית החולים וולפסון בחולון. משרד הבריאות שוקל את סגירת המחלקה בעקבות סכסוך שעלה בין מנהל המחלקה, אחיות ומנהלת בית החולים, שגורם להשבתת המחלקה ולכך שחולי הסרטן לא מקבלים טיפול.

בין המפגינות ניצן סיטבון, בתה של מטופלת אונקולוגית בוולפסון. סיטבון אמרה כי "אנחנו בחרדה אמתית לגבי המשך הפעילות של המחלקה. אנחנו לא מבינים איך הסכסוך הזה מסתיים".

להנהלת המכון ולצוות הרפואי שורת מחלוקות - האחיות טוענות ליחס שאינו הולם ומנגד ד"ר ברנר, מנהל המכון האונקולוגי, טען כי מנהלת בית החולים ענת אנגל פועלת נגדו ומסיתה את האחיות. אך עם זאת נראה כי בסופו של דבר הנפגעים הם החולים - שלא זוכים לקבלת טיפול הולם עקב הסכסוך.

לדבריה של סיטבון, "האחיות שהתלוננו יודעות שאנחנו מרגישים נטושים ופגועים, אבל אנחנו מודים להם על כל העזרה, מצד שני הן נטשו אותנו. לא יכול להיות שאחיות, שהן חיוניות, לא יגיעו לעובד".

"אני יודעת מה התלונות, אבל מעולם לא ראיתי התעמרות. שאלתי גם מטופלים אחרים - יכול להיות שפספסנו משהו? אף אחד לא ראה כלו. זה הופך להיות בית שני כשמגיעים כל כך הרבה למחלקה".

משפחות חולי הסרטן מוחות נגד הכוונה לסגור את המכון האונקולוגי בוולפסון 
6.7.22. פול חדשות 13, פול
משפחות חולי הסרטן מוחות נגד הכוונה לסגור את המכון האונקולוגי בוולפסון 6.7.22/פול, פול חדשות 13

בחודש שעבר משרד הבריאות קיים דיון חירום בנוגע לשאלה אם לסגור את המכון האונקולוגי בעקבות הסכסוך. בד בבד, הורה המשרד לבית החולים שיבא להיערך לקליטת המטופלים מוולפסון, ובינתיים אנשיו מתמהמהים עם ההחלטה.

המפגינים הגיעו עם שלטים ועליהם כיתובים "סגירת המכון - גזר דין מוות לחולי סרטן"; מנכ"לית וולפסון - אל תהרגי אותנו"l; "אנג'ל, החיים שלי יותר חשובים ממשחקי האגו שלך!".

תמר רצבי, אחות של מטופל במחלקה האונקולוגית שהגיעה גם היא להפגנה, אמרה: "הציפייה שלנו שמשרד הבריאות יפתור את הבעיה הזאת, זה בסוף בית החולים שלו. אני מעריכה את העבודה של כולם, אבל לא יכול להיות שאנחנו צריכים להפגין מול בית החולים שיטפלו בקרובים שלנו. לא מבינה איך לא טיפלו בסכסוך הפנימי לפני שזה הגיע לקיצוניות כזו, איך הגענו לסגירה של מכון אונקולוגי? לטובת מי המהלך הזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully