וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי שהוא מכניס יד לשקית והרגשתי שמשהו רע יקרה": הפצוע מגבעת שמואל משחזר

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 14:21

יצחק דהן הותקף אתמול כשחצה את הגשר להולכי רגל בכביש גהה. "הייתי בדרך לבית הכנסת", שחזר כשהצליח לדבר מעט. "תוך כדי שהוא נתן לי מכה - הוא מלמל". אשתו הוסיפה כי מצבו של דהן טוב יותר אך עדיין הוא סובל משברים בראש. "מקווים לבשורות טובות"

בווידאו: גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022/מד"א

מצבו של הפצוע יצחק דהן מאירוע הדקירה אמש (שלישי) בגבעת שמואל מוסיף להיות בינוני והוא עדיין מאושפז בבית החולים שיבא תל השומר. "מצבו טוב יותר מאתמול אבל יש לו שלושה שברים בראש", סיפרה אשתו. היום, כשהצליח לדבר מעט, שחזר את התקרית שאירעה בגשר להולכי רגל בכביש גהה, בין בני ברק לגבעת שמואל.

"ראיתי שהוא הכניס יד לשקית והייתה לי תחושה שמשהו לא טוב עומד לקרות", אמר. "הייתי בדרך לבית הכנסת, תוך כדי שהוא נתן לי מכה הוא מלמל משהו. תודה לעם ישראל על החיזוקים, התפילות וההתעניינות - זה מחזק".

יצחק דהן, נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, בי"ח שיבא תל השומר, 6 ביולי 2022. קרין שגיא
"הרגשתי שמשהו רע יקרה". יצחק דהן/קרין שגיא

אשתו של יצחק, יעל, הוסיפה כי חבטו בבעלה בראש. "הנס הוא שאחרי שהוא הכה אותו הוא עזב אותו, מישהו שעבר על הגשר הזמין אמבולנס", תיארה. "נקווה לבשורות טובות והחלמה מהירה".

נסיבות התקרית עדיין נמצאות בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully