וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נעצר על זריקת הגולגולת של אחיו לפח - כי חשב שהיא מזויפת

6.7.2022 / 23:37

האח בן ה-68 גר עם אחיו באותו בית, אולם טוען שהשניים לא דיברו מאז 2017 וכי כשראה את הגולגולת במיטתו כשניקה חשב שזה שלד מפלסטיק

גבר יפני בן 68 נעצר השבוע לאחר שהשליך לזבל את הגולגולת של אחיו, כיוון שלטענתו לא ידע שהיא אמיתית.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, שואצ'י מוראי, תושב טוקיו, ניקה את ביתו בחודש שעבר מתוך מטרה למכור אותו - כשמצא את העצמות בחדרו של אחיו, הידאו. הוא אמר שהוא חשב שהעצמות הן רק דגם של שלד וזרק אותן לערימת המיחזור של האשפה. אבל חברת האשפה שאספה את הזבל שלו חשבה אחרת ופנתה למשטרה לאחר שהעובדים מצאו מה שנראה כמו גולגולת אדם ועצם לסת, וכן כרטיס בנק עם שמו של האח המת.

על פי הדיווח של רשת VICE, ביום שישי הודיעו החוקרים כי עצרו את מוראי בחשד ל"סילוק בלתי חוקי של שרידי אדם", אולם לא דווח מה הוביל למותו של הידאו.

מוראי מצידו טען שהוא לא דיבר עם אחיו הצעיר מאז מרץ 2017, למרות שהשניים חיו יחד באותו בית, כשהאח הגדול גר בקומה התחתונה ואחיו הצעיר יותר בן ה-67 גר בקומה השנייה. כשנשאל מדוע ניקה את חדרו של אחיו ולא הופתע שלא ראה אותו שם הוא אמר "חשבתי שאולי הוא אושפז איפשהו".

המשטרה ערכה חיפוש בביתו של הידאו ומצאה שם את שאר השלד שוכב על המיטה. בנתיחה שלאחר המוות נקבע שאין עליה סימני אלימות וכי חלפו לפחות מספר חודשים מאז מותו, אך אושר כי הוא היה בחיים בשנת 2017, כאשר אחיו טוען שקיים עמו את האינטראקציה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully