וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות עתרה נגד ההחלטה לשחרר את אלון קסטיאל: "לא ניתן משקל לנפגעות"

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 11:42

המדינה הגישה לבית המשפט עתירה נגד החלטת ועדת השחרורים לשחרר על תנאי ממאסר עבריין המין המורשע. "ההחלטה חורגת באורח קיצוני ממתחם הסבירות", נכתב בעתירה

בווידאו: עופרי יהב, מתלוננת נגד אלון קסטיאל, מגיבה על ההחלטה לשחרר אותו שחרור מוקדם/צילום: יואב איתיאל, שלומי גבאי ולע"מ

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (רביעי) עתירה נגד החלטת ועדת השחרורים לשחרר על תנאי ממאסר את אלון קסטיאל, שהורשע בעבירות מין בארבע נשים.

בהודעת הפרקליטות נכתב כי בעתירה שהגישה המדינה לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת נטען כי "בהחלטת השחרור לא ניתן משקל מספק לעמדת נפגעות העבירה, ולסיכון המשמעותי הצפוי להיגרם להן כתוצאה משחרורו המוקדם של קסטיאל, ולכן ההחלטה חורגת באורח קיצוני ממתחם הסבירות".

אלון קסטיאל נכנכס לכלא חרמון 26 באוגוסט 2018. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
אלון קסטיאל נכנס לכלא, 2018/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

בשבוע שעבר ועדת השחרורים הורתה, בדעת רוב, על שחרורו המוקדם בתנאים של קסטיאל, שנידון ל-57 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשע בעבירות ניסיון אינוס, מעשים מגונים בכוח והטרדה מינית, בארבעה אישומים שונים.

בהחלטת ועדת השחרורים נקבע כי קסטיאל ישוחרר תחת כמה תנאים מגבילים, בהם איסור כניסתו של האסיר לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד צביקה אברמוביץ, נכתב כי "הוכח בבירור כי שחרורו המוקדם של קסטיאל יגרום לסיכון משמעותי ביותר לנפגעות העבירה, לשלומן הנפשי ולהליך שיקומן. לא מדובר בטענה ערטילאית או פרשנות משפטית, אלא במציאות מוכחת וניכרת. בנסיבות אלו, ברור כי התוצאה המתבקשת של שיקול זה, היתה מחייבת את דחיית בקשת קסטיאל לשחרור מוקדם, תוך מתן משקל מכריע לעמדת הנפגעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully