וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבועיים במעצר: שוחרר החשוד במעורבות ברצח הפלסטיני ליד אריאל

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 1:46

החשוד, תושב השומרון בן 44, נעצר בחודש שעבר ונחקר בידי המשטרה ושב"כ. בחקירתו טען כי דקר את הפלסטיני מתוך "הגנה עצמית". בעת מעצרו הפגינו מאות פעילי ימין במחאה על מניעת מפגש בינו לבין עורך דין

בווידאו: הלוויתו הצבאית של עלי חסן חארב שנרצח ליד אריאל/צילום: רויטרס

תושב השומרון החשוד במעורבות ברצח פלסטיני עלי חסן חרב ליד אריאל, שוחרר היום (שלישי) לאחר שבועיים במעצר. החשוד, בן 44, נעצר בחודש שעבר ונחקר על ידי המשטרה ושב"כ, ובחקירתו טען כי דקר את הפלסטיני מתוך "הגנה עצמית". המשטרה מובילה את חקירת מותו של הפלסטיני תחת צו איסור פרסום.

חרב נטמן בהלוויה צבאית, על אף שהיה אזרח, ועל קברו הונחו זרים בשם אבו מאזן ובשם מפקד כוחות הביטחון הלאומי. בן דודו אף ציין כי התקיפה בה נדקר למוות על ידי המתנחל הייתה בנוכחות כוחות הביטחון, שאף מנעו הגעת סיוע רפואי למקום. עוד נמסר לאחר המקרה כי שלושה מקרובי משפחתו של חרב נעצרו על ידי צה"ל.

עלי חסן חרב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
עלי חסן חרב/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

בעת מעצרו של החשוד, מאות פעילי ימין הפגינו ליד תחנת משטרת אריאל במחאה על מניעת מפגש בינו לבין עורך דין. ח"כ עידית סילמן שהשתתפה בהפגנה טענה כי ממידע שהגיע אליה, מצבו הבריאותי של החשוד לא פשוט. "ההתנהלות הזו לא תקינה ולא מוסרית", אמרה. "אני אבקש לכנס ליום שני את ועדת הבריאות של הכנסת על מנת לדון ולבדוק את תנאי כליאתו ועצירתו. אנחנו נוודא שהוא נמצא בתנאים הולמים ומתאימים ובריאותו לא נפגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully