וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר חשוד שהפיץ עשרות סרטונים אינטימיים של נשים ונערות ללא ידיעתן

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 14:13

הצעיר חשוד כי התחזה לאישה כדי להיכנס לקבוצות שבהן נשים מפיצות ביניהן סרטונים אינטימיים - והפיץ אותם באפליקציות שונות, בהן טלגרם. עד כה נעצרו ועוכבו שמונה חשודים במעורבות בהפצת הסרטונים, ונגבו עדויות מעשרות נשים, בהן 15 נערות

משטרת ישראל עצרה אתמול (שני) צעיר בחשד שהפיץ באפליקציות שונות עשרות סרטונים אינטימיים של נערות ונשים ללא אישורן וידיעתן. הצעיר חשוד שהתחזה לאישה בכדי להיכנס לקבוצות בהן מופצים סרטונים מסוג זה.

יחידה 105, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת של להב 433, ניהלה בחודשים האחרונים חקירה על אודות הצעיר, בחשד להפצת הסרטונים. מהחקירה עלה כי החשוד פתח חשבון פיקטיבי תוך כדי שהוא מזדהה כאישה, והפך חבר בכמה קבוצות בהן משתפות נשים ונערות ישראליות סרטונים מיניים שלהן.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
ניהל התכתבויות מיניות עם מספר נשים ונערות, וקיבל מהן סרטונים מיניים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

עוד עלה כי החשוד ניהל התכתבויות מיניות עם מספר נשים ונערות, וקיבל מהן סרטונים מיניים שלהן. לאחר השגרת הסרטונים חשוד הצעיר כי הפיץ את הסרטונים האיטנימיים באפליקציות שונות, בהן טלגרם.

עד כה, במסגרת החקירה עוכבו ונעצרו שמונה חשודים במעורבות בביצוע העבירות, ונגבו עדויות מעשרות קורבנות, מתוכן 15 הן נערות. מעצרו של החשוד הוארך היום בבית משפט השלום בראשון לציון עד ל-7 ליולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully