וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר לשעבר מואשם בביצוע עבירות מין בשתי נשים ששירתו איתו

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 12:17

כתב אישום הוגש על ידי מח"ש נגד מתן פנחס שמואל, שוטר לשעבר, המואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי מתלוננות ששירתו יחד איתו. שמואל מואשם כי נישק מתלוננות, נגע בגופן, שאל אותן שאלות בעלות אופי מיני, ואילץ אותן לגעת בו - כל אלו ללא הסכמתן ועל אף התנגדויתיהן

המחלקה לחקירת שוטרים הגישה אתמול (שני) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד מתן פנחס שמואל, שוטר סיור במשטרה לשעבר, בגין ביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בשתי מתלוננות ששירתו עמו.

על פי כתב האישום, באחד המקרים ניסה שמואל לחבק ולנשק בכוח את אחד המתלוננות, בניגוד לרצונה. לאחר מכן קפץ שמואל על המתלוננת, נגע בחזה שלה וביצע מעשים מגונים נוספים, תוך שהיא מנסה להדוף אותו מעליו.

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
מואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים ששירתו עימו/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

במקרה נוסף, בזמן נסיעה משותפת של הנאשם עם מתלוננת בניידת המשטרה, שאל שמואל את המתלוננת שאלות בעלות אופי מיני. כמו כן, מואשם שמואל כי נגע בישנה של המתלוננת ללא הסכמתה, ביקש ממנה לעסות את רגלו, ואילץ אותה לגעת בו בצורה מינית בניגוד לרצונה.

התיק, שתחילה נסגר לאחר חקירה, נפתח מחדש לאחר ערר שהוגש על ידי אחת המתלוננות. המחלקה לחקירת שוטרים קיבלה את הערר, והחליטה להעמיד את השוטר לדין.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהתנהלות חריגה שאינה מקובלת ועומדת בניגוד מוחלט לנורמות ההתנהגות המצופות מכל שוטר. בחודש מאי 2019 נחקר השוטר במח"ש בחשד לעבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים בשתי שוטרות. לאחר שמיעת טענותיו במסגרת השימוע לרבות העובדה שהשוטר הודה בחלק מהמיוחס לו- הוחלט לפטרו מן החיל, והחל מחודש נובמבר 2019 השוטר כבר אינו נמנה בשורות המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully