וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שזרק מטען חבלה: רוכב קטנוע בן 17 נהרג במהלך מרדף משטרתי בצפון

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 9:55

הנער, המשוייך ככל הנראה לארגון בפשע אבו-לטיף, חשוד כי השליך מטען אל ביתו של תושב מג'ד אל-כרום. כוחות משטרה ירו אל עבר הנער, שהיה רכוב על קטנוע, וכתוצאה מהירי החליק עם כלי הרכב על הכביש, ונהרג. באירוע נפצע גם גבר בן 30 באורח בינוני

נער בן 17, תושב הכפר ג'דידה מכר, נהרג הלילה (שלישי) בתאונה במהלך מרדף משטרתי במג'ד אל-כרום. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים לגליל בנהריה, אולם מותו נקבע עוד בדרך. באירוע נפצע גם גבר בן 30 באורח בינוני.

כוחות יחידה להב 433 ביצעו הלילה פעילות סמויה בשכונת אלסעבניה ביישוב מג'ד אל כרום, בעקבות שורה של אירועי ירי וזריקות רימונים לעבר ביתו של תושב הישוב. במהלך הפעילות זיהו השוטרים שני חמושים, וזיהו כי הם ככל הנראה חברים בארגון הפשע אבו-לטיף. החומשים הגיעו לאזור כשהם רכובים על קטנוע ללא לוחית זיהוי, והשליכו מטען לעבר הבית.

מחסומים עם כניסת הסגר השלישי, צומת גנות,27 בדצמבר 2020. הלל מאייר, פלאש 90
הקטנוע עליו רכבו החשודים החליק על כביש/פלאש 90, הלל מאייר

כוחות המשטרה ביקשו משני החשודים לעצור, אך אלו לא נענו לקריאה, והמטען שהשליכו לעבר הבית התפוצץ במקום. השוטרים החלו במרדף אחר החשודים, ופתחו לעברם בירי. כתוצאה מהירי, הקטנוע עליו רכבו השניים החליק על הכביש, ואחד הנוסעים, הנער בן ה-17, נפצע באורח אנוש. מאוחר יותר במהלך הלילה נקבע מותו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל נלחמת מלחמת חורמה באלימות במגזר הערבי, וממקדת משאבים הולכים וגדלים כנגד ארגוני הפשע המאורגן באיזור הצפון. במסגרת הפעיליות שוטרי משטרת ישראל נדרשים לעיתים להתמודד עם מצבים מורכבים ומסוכנים תוך חתירה למגע עם עברינים חמושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully