וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווי צמוד: איום פצצה במטוס אזרחי הוביל להזנקת מטוסי קרב בספרד

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 16:26

טיסה EZY8303 של חברת התעופה המוזלת איזיג'ט מלונדון למיורקה "זכתה" לליווי אישי של מטוסי קרב ספרדיים, לאחר שתייר בריטי בן 18 הזהיר מפני פצצה שנמצאת על המטוס - במה שהתגלה כאיום שווא

טיסה EZY8303 של חברת התעופה המוזלת איזיג'ט מלונדון למיורקה בספרד "זכתה" לליווי אישי של מטוסי קרב ספרדיים, לאחר שתייר בריטי בן 18 הזהיר מפני פצצה שנמצאת על המטוס.

על פי דיווח של "דיילי מייל", הנער נעצר אתמול (ראשון) בעת הנחיתה באי, ושוטרים מיחידה מיוחדת עם כלבי גישוש הגיעו לבדוק את המטוס. התייר, שהיה חלק מחבורה של חברים שעלו לטיסה בנמל התעופה גטוויק, עשוי לקבל עונש קנס בסך אלפי ליש"ט על האיום הכוזב.

בסרטון וידאו אפשר לראות את המטוס האזרחי מלווה במטוס קרב F18 של חיל האוויר הספרדי. טייס הקרב מניע את הכנפיים של מטוס הקרב כלפי טייס מטוס איזיג'ט - סימן שמשמעותו "עקוב אחריי", לפני שהגיעו לנמל התעופה במיורקה.

מטוס קרב מלווה מטוס איזיג'ט לאחר איום בפצצה על המטוס. טוויטר, אתר רשמי
מטוס הקרב מלווה את המטוס האזרחי/אתר רשמי, טוויטר
טיסה EZY8303 של חברת התעופה המוזלת איזיג'ט מלונדון למיורקה בספרד "זכתה" לליווי אישי של מטוסי קרב ספרדיים. טוויטר, אתר רשמי
מטוס הקרב מלווה את המטוס האזרחי/אתר רשמי, טוויטר
מטוס קרב ספרדי מלווה מטוס איזיג'ט בעקבות איום של פצצה. טוויטר, אתר רשמי
מטוס הקרב מלווה את המטוס האזרחי/אתר רשמי, טוויטר

דובר של המשמר האזרחי אישר היום כי "המשמר האזרחי עצר נער בריטי בן 18 שביצע פשע של הפרעה לסדר הציבורי". אם יוטל על הנער קנס, הוא עלול להיות גבוה ולכלול את העלויות של המבצע המשטרתי ושל הזנקת מטוסי הקרב.

נוסעי המטוס נאלצו לחכות על מסלול ההמראה במשך ארבע שעות עד שהמשטרה סיימה לבדוק את המטוס. דובר של איזיג'ט אמר כי "הבטיחות והביטחון של הנוסעים והצוות הם תמיד בראש סדר העדיפויות של איזיג'ט. אנחנו מודים לנוסעים על ההבנה". ככל הנראה, התקרית גם גרמה לעיכוב של שעתיים וחצי בהמראה של מטוס רייאנאייר ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully