וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל עבודות החשמול: שיבושים בתחנות המרכז של רכבת ישראל

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 21:07

פרויקט חשמול הרכבת צפוי להפוך את הנסיעה לירוקה, מהירה, אמינה ושקטה יותר. אולם, באים איתו שיבושים בפעילות הרכבות השוטפת. עבודת החשמול תשבית לסירוגין את פעילות תחנות הרצליה, תל אביב, לוד ושינויים בקווים נוספים. במקום הרכבות יועמדו לרשות הנוסעים שאטלים

הקרונות החשמליים החדשים של רכבת ישראל/אוהד אמיתון / TPS

פרויקט החשמול של הרכבת, שיהפוך את הנסיעה בקווי המרכז לחשמלית, נקייה, מהירה, אמינה, ושקטה יותר, הוא פרויקט הדגל של הרכבת בשנים האחרונות וכורח מציאות. אולם עד הגשמתו המלאה, אנחנו נראה עוד המון שיבושים בפעילות הרכבות השוטפת, כמו אלו מהם סובלים בשנים האחרונות הנוסעים בקו חיפה-תל אביב.

הפעם זה תורו של קו נתניה-רחובות שנכנס לשלב העבודות האחרון בחשמול המסילה. בשל כך, יחוו נוסעי הקו העמוס שינויים בהפעלת הרכבות בשעות הערב לצורך העבודות. הצפי למשך השיבושים הוא כמה חודשים, והעבודה צפויה להיות מושלמת עוד השנה. העבודות הפעם יכללו חיבור קטע המסילה שבין נתניה והרצליה, וכן תחנת לוד, לרשת החשמל. אולם הצורך לנתק את החשמל מרשת המסילה מייצר השפעה על תחנות נוספות בסביבת הקו.

רכבת ישראל, 20 באפריל 2021. ראובן קסטרו
הנוסעים יחו שינויים בהפעלת הרכבות בשעות הערב לצורך העבודות/ראובן קסטרו

השינויים שיכנסו לתוקף החל ממוצאי שבת הקרובה, ה-9 ליולי, יכללו סגירה של תחנת הרצליה מדי יום חמישי עד ראשון בבוקר, כך שתחנות בקו ירושלים-הרצליה יסיימו את הנסיעה שלהן בתחנת סבידור ולא יעצרו באוניברסיטה והרצליה. רכבות בקו אשקלון/ראשון לציון משה דיין-תל אביב-הרצליה יתחילו ויסיימו את נסיעתן בתחנת רעננה מערב, ולא יעצרו בתחנת הרצליה.

על כן, רכבות שישי ומוצאי שבת של קו באר שבע הרצליה יעשו שימוש בתחנת סבידור כתחנת מוצא ויעד אחרון. כמו כן, רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים חינמי בין תחנות ת"א סבידור מרכז והרצליה, ובין תחנות רעננה מערב והרצליה.

ויש גם בשורה טובה לטסים: קו לילה יופעל בין תחנות ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום, ת"א ההגנה ונתב"ג, בתדירות של רכבת אחת מידי שעה, לכל כיוון, לאורך כל שעות הלילה. הפרטים המלאים על לוח ההשבתות והזמנים המלאים ניתנים לעיון באתר רכבת ישראל, ביישומון, ובמוקד שירות הלקוחות במספר *5770.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully