וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בסין: הנשיא שי ג'ינפינג אולי נדבק בקורונה

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 12:36

בביקורו הראשון מחוץ ליבשת סין מאז שהחלה המגפה, נשיא סין נפגש רק עם אנשים בהונג קונג שעברו בידוד קודם לכן. אך סטיב הו, מחוקק, גילה כי נדבק בקורונה 24 שעות לאחר מכן

מחוקק מהונג קונג שנראה בצילום קבוצתי עם מנהיג סין שי ג'ינפינג במהלך ביקורו בעיר, אמר כי נבדק לקורונה וקיבל תוצאה חיובית.

בביקורו הראשון מחוץ ליבשת סין מאז שהחלה המגפה, נשיא סין נפגש רק עם אנשים שעברו בידוד קודם לכן. אך סטיב הו, מחוקק מהברית הדמוקרטית לשיפור וקידום הונג קונג, שתומכת בממשלה, גילה אתמול (ראשון) כי נדבק בקורונה, יממה לאחר שנפגש עם שי.

לדברי הו, ב-30 ביוני הוא עשה בדיקה שיצאה שלילית לפני שהוא ופוליטיקאים אחרים נפגשו עם שי. בצילומים שפורסמו על ידי ממשלת הונג קונג, הו נראה עומד שתי שורות מאחורי שי. המשתתפים כולם חבשו מסכה. עם זאת, ב-1 ביולי הו נמצא חיובי בבדיקה, ולא הגיע לאירועים לרגל 25 שנה להחזרת הונג קונג מבריטניה לסין ב-1997.

שי ג'ינפינג בביקור בהונג קונג. רויטרס
שי ג'ינפינג בביקור בהונג קונג/רויטרס

בהונג קונג יש כאלפיים מקרי קורונה חדשים ביום, אך המנכ"ל החדש שלה, ג'ון לי, אמר כי אין לו תוכניות מיידיות לבצע בדיקות אוניברסליות. הוא הוסיף כי אינו עומד לקצר את הבידוד שנמשך שבוע.

במקאו, החל היום (שני) סבב חדש של בדיקות קורונה ברחבי העיר ליותר מ-600 אלף התושבים, על רקע ההתפרצות הקשה ביותר מאז תחילת המגפה. במקאו יש בית חולים ציבורי אחד בלבד. אתמול נרשמו במקאו 90 מקרי קורונה חדשים, יותר מ-11 אלף אנשים נמצאים בבידוד. השירותים הלא חיוניים נסגרו, כמו גם בתי הספר, המסעדות, הפארקים, מכוני הכושר והבידור. בתי הקזינו קיבלו אישור להישאר פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully