וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגנב דרך המרפסת ודקר 13 פעמים את אשתו: תיעוד הדקות שלפני הרצח בחיפה

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 10:55

מארון כלאסני, בן 54 מחיפה, החליט לרצוח את אשתו סמר, לאחר שהבין כי היא אינה מעוניינת לחזור לחיות איתו. הבעל פרץ לדירת האישה, ריסס אותה בגז מדמיע, ודקר אותה פעמים רבות בבטן ובגב. לבסוף, לאחר שהצליח אחד השכנים להיכנס לדירה, ניסה להתאבד באמצעות סכין

בווידאו: תיעוד מארון כלאסני מטפס לבית פרודתו סאמר כלאסני דקות לפני הרצח/מערכת וואלה! ודוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד מארון כלאסני בן ה-54, תושב העיר, בגין רצח אשתו סמר כלאסני, בת 51. על פי כתב האישום, פרץ הבעל לדירת האישה, ריסס את פניה בגז מדמיע, ודקר אותה 13 פעמים. כמו כן, לאחר שנתפס, ניסה הבעל לדקור את עצמו.

מכתב האישום עולה כי הרקע לרצח היה בקשתה של סמר להיפרד מכלאסני. הזוג, להם שלושה ילדים משותפים, התגוררו יחד עד חודש מרץ השנה. אולם, היחסים בין השניים הפכו מתוחים ובחודש זה עזב מארון את הדירה ועבר להתגורר בבית אמו. בחודש שעבר, נפגשו השניים בבית אימו של הנאשם יחד עם ילדיהם כדי לדון בנושא מסיבת אירוסיה של הבת. מהפרקליטות נמסר כי ברקע המפגש, הבין הנאשם כי אין בכוונת אשתו לחזור לחיות עימו והחליט להרוג אותה.

מארון כלסאני המואשם  ברצח אשתו סמר. 4 ביולי 2022. יואב איתיאל
רצח את אישתו לאחר שהבין שאין בכוונתה לחזור אליו, מארון כלסאני/יואב איתיאל

על פי כתב האישום, ב-12 ביוני הצטייד מארון במיכל גז מדמיע ובסכין מטבח ונסע במונית לבניין המגורים של אשתו ברחוב אלמותנבי שבחיפה. הנאשם קפץ ממרפסת השכנים למרפסת דירתה של אשתו ופרץ לדירתה. באותו זמן ישבה בתו בחדר האורחים. מארון ריסס בגז מדמיע את בתו, הדף אותה מחוץ לדירה ונעל אותה בחוץ. אז, לפי כתב האישום, ריסס את פניה של אשתו. סמר בתגובה ניסתה לברוח אל המרפסת, אולם בעלה משך אותה בחזרה פנימה תוך שהוא מכה אותה פעמים רבות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הזוג מארון וסמר כלאסני. מארון מואשם ברצח אשתו סמר בחיפה בחודש יוני 2022. אלבום משפחתי, באדיבות המשפחה
מארון וסמר כלאסני/באדיבות המשפחה, אלבום משפחתי

לטענת התביעה, דקר מארון את אשתו 13 פעמים באזור הבטן והגב באמצעות שני סכינים. באותה העת, בתה וסבתה של האישה, שנמצאו מחוץ לדירה, צעקו והתחננו בפני מארון שלא יפגע באישתו. למשמע הצעקות התאספו שכנים רבים מחוץ לדירה, ואחד אף נכנס אל הדירה מהמרפסת. משראה מארון את השכן נכנס לדירה, דקר את עצמו באזור הבטן עד שאחד השכנים השתלט עליו ולקח את הסכין מידו.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את האישה לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם מותה נקבע זמן קצר לאחר הגעתה לבית החולים. כמו כן, הובל גם הנאשם לבית החולים רמב"ם, שם אושפז וטופל. הבוקר הורה השופט ניצן סילמן להאריך את מעצרו של מארון כלאסני. את האירוע חקרה היחידה למאבק בפשיעה במרחב כרמל של המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully