וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעזר דלאל ("הסובל") הורשע במעשים מגונים בשלוש נשים - בהן שתי קטינות

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 19:26

בהחלטת בית המשפט נכתב כי במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה שלו, דלאל ביצע בהן מעשים מגונים ולא פסק - גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים ואת רצונן ללכת. טענותיו של דלאל, שאמר כי מישהו "בונה לו כיפה אדומה" וכי היו מחדלים בחקירה - נדחו

אליעזר דלאל. צילום מסך, רשת 13, אתר רשמי
דלאל/אתר רשמי, צילום מסך, רשת 13

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את אליעזר דלאל, מבעלי פיצריית "הסובל", בביצוע מעשים מגונים בשלוש מתלוננות, שתיים מהן קטינות בעת האירוע. בהחלטת בית המשפט נכתב כי במהלך שהותן של המתלוננות בפיצרייה, דלאל ביצע בהן מעשים מגונים ולא פסק - גם לאחר שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים ואת רצונן ללכת.

כתב האישום נגד דלאל הוגש ב-2019 בידי פרקליטות מחוז תל אביב-פלילי, ובמסגרתו נטען כי הוא פנה למתלוננות, החל לשוחח עמן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו. "לצד התרשמותי הבלתי אמצעית וממהימנות ואותנטיות גרסת המתלוננות ומהראיות התומכות בה, מבחינת גרסת המתלוננות אף עולה כי קיים דמיון רב ובולט בין מעשי הנאשם המתוארים על ידי כל אחת מהן, המעיד על דפוס פעולה דומה", אמרה השופטת דנה אמיר.

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
השופטת קיבלה את עמדת הפרקליטות. בית המשפט בתל אביב/ראובן קסטרו

כך המתלוננות כולן עברו בסמוך לפיצרייה - שם העיר להן דלאל הערות הנוגעות לביטחון העצמי שלהן על מנת למשוך את תשומת לבן - ובעקבות כך נכנסו עמו לפיצרייה. "במהלך המפגש בפיצרייה החל הנאשם לגעת במתלוננות בדרך של עיסוי", כתבה אמיר. "לאחר שהביעו התנגדות למעשיו ושיקפו בפניו שהמגע אינו נעים להן, הנאשם התרחק וניתק מגע, אך לאחר מכן שב ונגע במתלוננות מעל בגדיהן, בחזה, בבטן ובישבן מספר פעמים והתחכך בהן עם איבר מינו".

השופטת הוסיפה בהחלטתה כי דלאל אמר לשתי מתלוננות שלא יספרו על כך לאיש. בהחלטתה, קיבלה אמיר את עמדת הפרקליטות תוך שהיא דוחה את טענותיו של דלאל - שטען בין היתר כי מישהו "בונה לו כיפה אדומה" וכי היו מחדלים בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully