וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה במסלול המרוצים: נהג משאית סילון התהפך ונהרג

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 21:48

נהג משאית מרוצים, שהגיעה למהירות של יותר 560 קמ"ש הודות למנועי סילון שהורכבו בה, נהרג לאחר שכלי הרכב נפגע במהלך מרוץ נגד שני מטוסים בתערוכה אווירית במישיגן בארצות הברית

נהג משאית שהגיעה למהירות של יותר 560 קמ"ש הודות למנועי סילון שהורכבו בה, נהרג אתמול (שבת) לאחר שכלי הרכב התרסק במהלך מרוץ נגד שני מטוסים בתערוכה אווירית במישיגן בארצות הברית.

משאית המרוצים שנבנתה במיוחד היתה מצוידת בשלושה מנועי סילון ובעלת הספק של 36 אלף כוח סוס, התרסקה במהלך קטע הפירוטכניקה של Battle Creek Field of Flight Air Show and Balloon Festival בבאטל קריק במישיגן.

כריס דארנל, בן ה-40, נהג המשאית, נהרג, אמרה ברברה הלוסקה, מנהלת הפסטיבל. "כריס התרסק והמשאית התהפכה, ולרוע המזל הוא לא ניצל", היא אמרה לניו יורק טיימס. "התאונה נמצאת תחת חקירה". אביו, ניל דארנל, אמר כי "כריס מאוד אהב את עסקי התערוכות האוויריות. הוא חי את החלום".

בסרטונים של עדי ראייה אפשר לראות את המשאית מאיצה על המסלול במרדף אחרי שני מטוסים, כשלהבות פורצות מהחלק האחורי שלה, בעוד הקריין כורז בהתרגשות "הנה הוא מגיע מהר! הנה הוא מגיע ממש מהר!". המטוסים שהשתתפו במרוץ היו מסוג Zivko Edge 540 ו- MXS-RH. טייסי המטוסים לא נפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully