וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר הנאשם ברצח הפעוט בגן המשחקים הוארך עד תום ההליכים: "רמת מסוכנות קיצונית"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 12:46

בית המשפט המחוזי בחיפה האריך עד לתום ההליכים את מעצרו של עאטף חאלדי, הנאשם בירי שהרג את הפעוט עאמר חוג'יראת, ששיחק בגן שעשועים בביר אל מכסור. עם זאת, השופט ציין כי מדובר בתיק נסיבתי, "קשה בכל נקודה". לאחר הדיון פרצה במסדרון בית המשפט קטטה בין המשפחות

בווידאו: בן 3 נפצע קשה בגן משחקים בגליל התחתון, חשד שנפגע מכדור תועה/מערכת וואלה!

מעצרו של עאטף חאלדי בן ה-24 מנצרת, הנאשם ברצח הפעוט עאמר חוג'יראת בחודש ינואר האחרון, הוארך עד לתום ההליכים נגדו - כך הורה הבוקר (ראשון) השופט ניצן סילמן בבית המשפט המחוזי בחיפה. חוג'יראת היה בן שלוש כשנורה למוות מכדור תועה בזמן ששיחק בגן משחקים בביר אל מכסור שבגליל התחתון.

השופט סילמן ציין בהחלטתו "מסוכנות ברמה קיצונית", לאחר שהתובעת שונית קדם הזכירה את השימוש בנשק "התקפי", כלשונה, ואמרה כי "אין מקום להורות על תסקיר ואין כל חלופה שיש בה לאיין את המסוכנות". השופט סילמן דחה את בקשת הסנגורים תמי אולמן, שאדי סרוג'י ומשה גלעד, שביקשו שייערך לחאלדי תסקיר מטעם שירות המבחן. "יכול להיות שמישהו אחר יחליט אחרת, אבל לא אני", אמר. עם זאת, השופט ציין גם כי ישנם קשיים "כמעט בכל נקודה" בתיק. לדבריו, "התיק קשה ויישאר כזה עד שמישהו יסתכל במערכה כולה. חסרים לי אנשים, חסרים לי נשקים".

עמראן מוחמד חוג'יראת. באדיבות המשפחה
נורה למוות בגן המשחקים. עאמר חוג'יראת בן ה-3/באדיבות המשפחה

חאלדי מואשם ברצח באדישות בנסיבות מחמירות, חבלה בכוונה מחמירה עבירות בנשק ושיבוש הליכי משפט באירוע שגבה את חייו של הילד בזמן ששיחק בפארק ציבורי בכפר. המשפט עצמו יחל רק אחרי פגרת בית המשפט.

לפי כתב האישום, חאלדי נסע ברכבו במרחק של כ-300 מטרים מהגן, ולפי עדי ראייה שנכחו במקום, הוא ואדם נוסף יצאו מהרכב כשפניהם רעולות ופתחו באש לעבר כלי הנדסי באתר בנייה במקום. עדי הראייה שנכחו בגן המשחקים באותו זמן ראו את הפעוט חוג'יראת נופל, והמשטרה הוזעקה למקום.

הוריו של הפעוט וקרובים אחרים נכחו גם היום בדיון כשהם מלווים בעורכת הדין מונא עבד אל יונס ח'טיב המייצגת את המשפחה מטעם תכנית סנ"ה של משרד המשפטים. עו"ד ח'טיב ציינה כי המשפחה "מאז הרצח נמצאת במצב קשה ועדיין לא מצליחה לעכל האבדה הכבדה". בתום הדיון, קטטה פרצה במסדרון בית המשפט, בין משפחת הנאשם לבין משפחת בן השלוש שנרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully