וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה שהסתבכה: סנגור הישראלי העצור נפגש באתונה עם שר המשפטים - לקראת דיון מכריע

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 20:48

פרקליטו של דודי אשכנזי שעצור בקוס זה 10 ימים נפגש בנוסף גם עם התובע הכללי. בפגישה הוצגו מסמכים המוכיחים כי הישראלי הוא איננו האיש אותו מבקשים האינטרפול ומשטרת פרו. "הפגישה הייתה חיובית וטובה מאוד". בשלישי יובא אשכנזי בפני ביהמ"ש ברודוס לדיון בערעורו

בווידאו: דודי אשכנזי בהקלטה מהכלא ביוון/מערכת וואלה!

עורך דינו של דודי אשכנזי, הישראלי שעצור ביוון בשל טעות בזיהוי, נפגש היום (שישי) עם שר המשפטים של יוון קוסטאס טסיראס ועם התובע הכללי וסיליס מילאנוניס. בפגישה הציג עו"ד ניר יסלוביץ' מסמכים המוכיחים כי הישראלי הוא איננו האיש אותו מבקשים האינטרפול ומשטרת פרו.

"הפגישה הייתה חיובית וטובה מאוד", אמר יסלוביץ'. "אם הייתי אופטימי לפניה, אני הרבה יותר אופטימי עכשיו".

דודי אשכנזי. ללא, אתר רשמי
"אופטימים לשחרורו". דודי אשכנזי/אתר רשמי, ללא
פרקליטו של דודי מזרחי עם עו"ד ניר יסלוביץ' עם התובע הכללי של יוון, 1 יולי 2022. ., תמונות גולשים
יסלוביץ' והתובע היווני. היום/תמונות גולשים, .

עוד נמסר כי אשכנזי יובא ביום שלישי הקרוב בפני הרכב שופטים ברודוס לדיון בערעורו. הפגישה אורגנה על ידי חברת תיקון עולם המיוצגת על ידי עו"ד אורן שנקר, שאף השתתף בה. עו"ד יסלוביץ הודה לווסיליס מיליוניס השותף בחברת תיקון עולם ביוון, על נוכחותו ותרומתו לארגונה.

דודי אשכנזי נעצר ביוון בשבוע שעבר, כשהגיע עם אשתו רחלי לחופשה באי קוס. אשכנזי, תושב בת חפר שבעמק חפר, בן 52, נעצר על פי צו מעצר בינלאומי שהוציא האינטרפול נגדו בעקבות עבירות סמים שביצע לכאורה בפרו בשנת 2012. אולם, לטענתו כלל לא היה בפרו בתקופה המדוברת והוא טוען כי מדובר בטעות איומה וככל הנראה עבריינים גנבו את זהותו והשתמשו בה בעת שביצעו עבירות ברחבי העולם. משפחתו פועלת כעת להוכיח את חפותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully