וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי אדלשטיין: לא אתמודד על ראשות הליכוד מול נתניהו

עודכן לאחרונה: 1.7.2022 / 10:19

לאחר שהכריז באוקטובר האחרון כי יתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, בכיר המפלגה הודיע כי הסיר את מועמדותו. לדבריו, הוא אינו מעוניין לגרור את התנועה לעימות בזמן מערכת בחירות קריטית. בליכוד מעריכים כי הפריימריז לראשות המפלגה יבוטלו

בווידאו: יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו בהצבעה על פיזור הכנסת/ערוץ הכנסת

בכיר הליכוד יולי אדלשטיין הודיע הערב (חמישי) כי לא יתמודד על ראשות המפלגה מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. עם פרישתו של אדלשטיין, ההערכה בליכוד היא שיבוטלו הפריימריז לראשות המפלגה. "כעת, כשאנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינת ישראל אינני יכול לגרור את תנועת הליכוד לעימות בשורותיה ולכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות", נמסר מטעם אדלשטיין.

אדלשטיין הכריז באוקטובר שעבר כי הוא מתכוון להתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, אך בשבועות האחרונים, לקראת התפזרות הכנסת לבחירות, החל לשקול מחדש. בין השאר, כך לפי גורמים בליכוד, מאחר והפריימריז לראשות הליכוד ולרשימת הליכוד צפויים להיערך באותו יום והתמודדות מול נתניהו הייתה יכולה לפגוע בו בהתמודדות על מקום ברשימה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין במהלך ישיבת הליכוד, כנסת, ירושלים. ראובן קסטרו
לא יתמודדו על ראשות הליכוד. נתניהו ואדלשטיין/ראובן קסטרו

בפעם האחרונה שנתניהו התמודד בפריימריז על ראשות הליכוד, בדצמבר 2019 מול גדעון סער, הוא זכה ל-72.5% מהקולות. הפריימריז בליכוד, לרשימה ולראשות המפלגה, צפויים להיערך בשבוע האחרון של יולי או בשבוע השני של אוגוסט. התאריך של הבחירות המקדימות צפוי להיקבע סופית בוועדת החוקה בשבוע הבא.

נתניהו בירך את אדלשטיין על החלטתו, ומסר: "אני בטוח שנעבוד יחד, כפי שעשינו בעבר, יחד עם כל חברי המפלגה למען ניצחון הליכוד ולמען ניצחון גדול למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully