וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין לועג בחזרה: "מנהיגי המערב ללא חולצה - מראה דוחה"

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 15:05

נשיא רוסיה הגיב לסרטון שבו צולמו מנהיגי מדינות ה-G7 בתחילת השבוע יושבים מסביב לושלחן ומתלוצצים על תמונות של פוטין מצולם על גבי סוס ללא חולצה, כחלק מתדמית המאצ'ו שלו

בווידאו: מנהיגי ה-G7 תועדו לועגים לפוטין/צילום: רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הגיב היום (חמישי) לסרטון שפורסם בתחילת השבוע ובו נראו מנהיגי מדינות 7G לועגים לו על תמונות שבהם הצטלם בעבר רכוב על גבי סוס ללא חולצה כחלק מתדמית המאצ'ו שהוא מטפח.

לדברי פוטין, אם מנהיגים אלה יורידו את החולצה זה יהיה "מראה דוחה". "איני יודע עד כמה רחוק הם רצו להתפשט, מעל המותניים או מתחת. אך אני חושב שבכל מקרה, זה יהיה מראה דוחה", הוא אמר לכתבים בפסגה בטג'יקיסטאן.

הביקור של פוטין בטג'יקיסטאן

בווידאו: פוטין מגיע לטג'יקיסטן בביקור הראשון מאז תחילת המלחמה באוקראינה/צילום: רויטרס

בפסגת G7, שנערכה השבוע באלפים בגרמניה בטמפרטורה של 30 מעלות, המנהיגים החנוטים בחליפות ישבו מסביב לשולחן והתייעצו עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אם ראוי שיורידו את הג'קטים - ואולי אף יותר מכך.

"אנחנו חייבים להראות להם שאנחנו קשוחים יותר מפוטין", אמר ג'ונסון לקול צחוקם של הסובבים, ובהם, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא צרפת עמנואל מקרון, ראש ממשלת איטליה מריו דראגי, שר החוץ של האיחוד האירופי ז'וזפ בורל, נשיאת האיחוד אורסולה פון דר ליין וראש ממשלת יפן פומיו קישידה.

"חשופי חזה על גבי סוס", זרק טרודו, "חייבים להראות את השרירים שלנו", צחקו כולם. "או כן," אמרה פון דר ליין. "רכיבה על סוסים זה הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully