וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: נהג המשאית שבה מתו 53 מהגרים העמיד פנים כי הוא קורבן

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 20:10

מוקדם יותר הואשמו שני אזרחי מקסיקו חואן קלאודיו ד'לונה-מנדז וחואן פרנסיסקו ד'לונה-בילבאו ב"אחזקת נשק על ידי אדם שאינו נמצא באופן חוקי בארצות הברית".

שני גברים הואשמו בקשר למותם של 53 מהגרים שנמצאו אתמול (שלישי) במשאית לוהטת בסן אנטוניו בטקסס, על פי תביעה פלילית שהוגשה בבית משפט במחוז המערבי של טקסס. חואן קלאודיו ד'לונה-מנדז וחואן פרנסיסקו ד'לונה-בילבאו הואשמו ב"אחזקת נשק על ידי אדם שאינו נמצא באופן חוקי בארצות הברית", על פי המסמכים.

לדברי גורמים רשמיים אמריקנים ומקסיקנים, נהג המשאית ניסה בתחילה להעמיד פנים כי הוא אחד הקורבנות כדי להימלט מהרשויות לפני שנעצר.

הרשויות איתרו את השניים לאחר שיקבלו את הדיווח על המשאית הנטושה. "שוטרים בדקו את לוחית הרישוי של טקסס שהיתה על הסמי טריילר ומצאו שהיא שייכת לתושב סן אנטוניו" נכתב. משטרת סן אנטוניו הציבה מעקב אחרי מקום מגוריו ו"הבחינו בפורד F-250 עוזבת את המקום ובה גבר היספני נוהג". האיש זוהה כד'לונה-בילבאו, שהחזיק ברשותו נשק. באותו בית, הרשויות זיהו משאית נוספת שהנהג שלה - גבר צעיר יותר - זוהה כד'לונה-מנדז. שני הגברים הם בעלי אזרחות מקסיקנית ונמצאים בארצות הברית באופן לא חוקי, נכתב במסמכים.

בווידאו: המשאית שבה נמצאו גופות של 46 מהגרים בסן אנתוניו טקסס/צילום: רויטרס

שירותי החירום של סן אנטוניו הגיעו אתמול לזירה לאחר שקיבלו כמה דיווחים על גופה, אמר מפקד הכבאות של סן אנטוניו, צ'רלס הוד. "אנחנו לא אמורים לפתוח משאית ולראות ערמות של גופות בפנים. איש מאיתנו לא מגיע לעבודה ומדמיין לעצמו דבר כזה", אמר הוד. לדבריו, במשאית שננטשה על ידי הנהג, לא היה מיזוג או מים לשתייה.

הטמפרטורות בסן אנטוניו אתמול הגיעו ל-40 מעלות צלזיוס, והחשד הוא כי הקורבנות מתו ממכת חום והתייבשות.

סן אנטוניו המרוחקת 250 ק"מ מגבול מקסיקו-ארצות הברית, היא נתיב מרכזי להברחת אנשים מדרום אמריקה. סוחרי האנשים בדרך כלל משתמשים במשאיות כדי להעביר מהגרים לא חוקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully