וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מביך: ניסה לחמוק מתשלום על אורגיה ונפל מגובה רב

20.7.2022 / 23:51

גבר שהשתתף באורגיה בתשלום עם שתי נשים וגבר נוסף החליט שלא בא לו לשלם ותועד כשהוא קופץ מהחלון ונופל על ישבנו. הוא הצליח לקום ולהימלט בזמן ששתי הנשים רודפות אחריו בצעקות. צפו בתיעוד הביזארי

גבר נופל מחלון ונרדף ע"י שתי נשים בזנות/Reddit

גבר שעל פי החשד סירב לשלם עבור יחסי מין עם שתי נשים בזנות, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא נופל על הקרקע מגובה רב, אבל למרות זאת מצליח לקום ולברוח בזמן ששתי הנשים החלו במרדף אחריו.

התקרית ההזויה הזו התרחשה בבית בושת בצ'ילה, שם על פי החשד הגבר הצטרף לאורגיה בעלות של 500 דולר יחד עם גבר נוסף ואז החליט לצאת מזה בלי לשלם. התיעוד ממצלמת האבטחה מראה את הגבר מנסה לברוח מהחלון ונופל על צדו הימני של הגוף. הוא בתחילה מתקשה לקום, דופק קללה עסיסית, אבל עושה זאת מספיק מהר ומספיק גם לסגור את השער לפני שהנשים להן לא שילם התקרבו אליו.

גבר נופל מחלון ונרדף ע"י שתי נשים בזנות. reddit, צילום מסך
אירוע ביזארי. המרדף אחרי הגבר שלא שילם/צילום מסך, reddit

הגבר אולי התחמק מתשלום, אבל במזל הוא לא ספג פגיעה רצינית בראשו או בגבו. הנשים שיצאו קצת אחריו תועדו כשהן צועקות לעברו לעצור ולחזור עם הכסף שלהן. הגבר הנוסף שהשתתף באקט המיני נראה גם הוא במצלמות האבטחה, כשהוא לובש חולצה של קוואי לאונרד, כוכב ה-NBA של סן אנטוניו לשעבר והחלק התחתון שלו מכוסה במגבת. מהמשטרה המקומית נמסר שאף אחת מהנשים לא הגישה תלונה במשטרה בעקבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully