וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חום ביוני בטוקיו - הקיצוני ביותר מאז 1875

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 11:31

בכמה אזורים במדינה פורסמו התרעות לגבי מכות חום, ומספר האישפוזים הולך ועולה - 13 בני אדם כבר אושפזו בחשד למכת חום ושני אנשים מתו. גל החום צפוי להימשך

יפן רושמת טמפרטורות לוהטות זה היום הרביעי ברציפות, על רקע גל חום ששבר שיא של 150 שנה בעבור חודש יוני. הרשויות הזהירו מפני הפסקות חשמל. גל החום מגיע שבועיים לפני קיום בחירות לאומיות שיתמקדו ביוקר המחיה בזמן ששיעור התמיכה בממשלה נמצא בירידה.

הטמפרטורות בבירת יפן הגיעו היום (שלישי) ל-35.1 מעלות צלזיוס, לאחר שלושה ימים של טמפרטורות גבוהות מ-35 מעלות - גל החום הכבד ביותר ביוני מאז החל הניטור ב-1875. על פי הסוכנות המטאורולוגית של יפן, התחזית היא לטמפרטורות של 36 מעלות בהמשך השבוע.

מזגנים בטוקיו, יפן. רויטרס
36 מעלות עד סוף השבוע/רויטרס

בכמה אזורים במדינה פורסמו התרעות לגבי מכות חום, ומספר האישפוזים הולך ועולה - נכון להיום, אושפזו כבר 13 בני אדם בחשד למכת חום, דיווחה רשת החדשות פוג'י; שני אנשים מתו.

תושבים רבים בטוקיו הפסיקו לחבוש מסכות בחוץ, לאחר יותר משנתיים שעשו כך בשל מגפת הקורונה. הרשויות ביקשו מהצרכנים באזור טוקיו להפחית את צריכת החשמל.

"ככל הנראה, מבוגרים החליטו לכבות את המזגן לאור הבקשות של הרשויות לחסוך בחשמל, אבל בבקשה, חם מדי, אל תהססו להתקרר", אמר שר התעשייה והמסחר קויצ'י הגיודה. משרדי ממשלה כיבו אורות בשעות הערב וחלקם עצרו את פעולת המעליות כדי לחסוך בחשמל. חנויות של מוצרי חשמל הלכו בעקבותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully