וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-נ-ו-ת-ק-י-ם: את הפוליטיקאים מעניינים רק הפוליטיקאים

גולן יוכפז

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 10:57

מופע מנותק שמעמיד את הציבור אחרון ברשימה לא היה כאן כבר הרבה זמן - עד אתמול. בזמן שהכנסת נשמה את נשימותיה הפוליטיות האחרונות הסכימו הח"כים להגדיל את המימון למערכת הבחירות, ולזנוח את הפרויקט שהיה צפוי להיטיב עם כל תושבי המדינה, והכול על חשבוננו

בווידאו: אושר בקריאה טרומית החוק לפיזור הכנסת/צילום: ערוץ הכנסת

יש לא מעט רגעים בפוליטיקה הישראלית של עסקנות, רדיפת ג'ובים אישית, אופורטוניזם, אנוכיות ובעיקר נתק עמוק מהציבור. נדמה שמופע מנותק שמעמיד אותו שוב, אחרון ברשימת הגורמים שצריך לדאוג להם, כבר הרבה מאוד זמן לא היה בישראל.

זה קרה אתמול בזמן שהכנסת נשמה את נשימותיה הפוליטיות האחרונות, והצדדים רק היו רק צריכים להחליט איזה תאריך לכתוב על תעודת הפטירה שלה וברגעי החסד הפוליטיים האחרונים האלה, התחדד שוב בפעם המי יודע כמה עד כמה בישראל המפולגת והמסוכסכת, שבה מפלגות תולשות את העור האחת של השנייה ביומיום, על דבר אחד יש קונצנזוס מוחלט, הסכמה מקיר לקיר, אחדות מפוארת - את הפוליטיקאים מעניינים רק הפוליטיקאים, על זה יסכימו סמוטריץ' ועבאס, ליברמן וגפני, מרעאנה ובן גביר יחד.

מליאת הכנסת 1 ביוני 2022. דני שם טוב, דוברות הכנסת
דואגים רק לעצמם. מליאת הכנסת/דוברות הכנסת, דני שם טוב

שימו לב על מה חברי הכנסת הסכימו אתמול - בסמוך ל-23:00 בלילה התכנסה ועדת הכנסת. בפתח הדיון דיווח יו"ר הקואליציה טופורובסקי על השגת הסכמות לתנאי המסגרת של פיזור הכנסת, לפיהן הכנסת תפוזר סופית עד מחר בחצות, בזמן פגרת הבחירות יקודמו חוקים שעליהם תושג הסכמה מוקדמת בין הקואליציה לאופזיציה. מנגד, פרויקט התשתיות הגדול בהיסטוריה של מדינת ישראל, במסגרתו יוקם מטרו במרכז הארץ, גדול יותר מהמוביל הארצי לא יקודם ועלול להידחות בשנים. הכול על חשבוננו.

בינתיים נענית הקואליציה לבקשת הליכוד להגדיל את מימון המפלגות ביותר מ-30 מיליון שקלים, כל יחידת מימון לחבר כנסת תגדל מ-1.4 מיליון שקלים לכמעט 1.7 מיליון, תוספת של עשרות מיליוני שקלים למערכת הבחירות הקרובה על חשבוננו. כל זה בזמן שאין כסף למורים, ספק אם הילדים יקבלו בעוד כמה ימים תעודות, אין כסף לרופאים, לאחיות, למתמחים ויוקר המחייה שובר שיאים. כך ניצחה הפוליטיקה את טובת האזרחים אמש, ועכשיו קדימה לבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully