וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימא שמעדה על הדשא והפכה לכוכבת רשת כי ישבנה נחשף

14.7.2022 / 0:01

קייטי האנפורד בסך הכל השתתפה בתחרות ריצה בבית הספר של בתה, אלא שלרוע מזלה היא תועדה ברגע מביך, אך זה ממש לא ביאס אותה: "אני מקבלת מאז אלפי הודעות מגברים ששואלים אם אני רווקה. זה ממש כיף, נהנית מכל דקה"

קייטי האנפורד בת ה-36 הפכה להיות כוכבת רשת ויראלית במיוחד ולא מהסיבות הנכונות. האנפורד, כמו אימא טובה לילדה בת ה-8 שלה, פקדה את בית הספר של בתה והשתתפה ביום ספורט שאורגן במיוחד ובמסגרתו האימהות ערכו תחרות ריצה מאולתרת.

אלא שלרוע מזלה של קייטי, ממש בתחילת הריצה היא נתקלה בדשא ומעדה. מה שממש לא שיחק לטובתה היא העובדה שבמקרה היא לבשה שמלה ארוכה ולא מכנסיים, כך שבזמן הנפילה השמלה עלתה כלפי מעלה וכל ישבנה נחשף מול כל הורי בית הספר לפני שהיא התעשתה והורידה את השמלה בחזרה כדי לכסות את עצמה.

צפו ברגע הנפילה

בעידן שבו כל דבר מתועד במצלמות ובפלאפונים והרשתות החברתיות מאפשרות להפיץ הכול במהירות, הסרטון של קייטי התפשט כמו אש בשדה קוצים והיא "זכתה" למאות אלפי צפיות ברשת.

אלא שקייטי לא ממש התרגשה מהחשיפה הבלתי רצויה הזו. היא טענה שהיא אהבה כל דקה ושמאז התקרית היא מקבלת המון הודעות אהבה ותמיכה, כולל אפילו ממישהו שגר באוסטרליה ומאות גברים ששואלים אותה אם היא רווקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קייטי, שמנהלת עסק לעיצוב ביתי, אמרה לאחר התקרית: "זה משוגע, לא ציפיתי שזה יעשה כזה רעש. אני ממש אוהבת את ההרגשה ונהנית מכל דקה. אני לא מפסיקה לצחוק מאז".

קייטי העידה שרוב התגובות שהיא קיבלה חיוביות: "יש לי אלפי תגובות, לפחות 500 מהן הן של גברים מיוון, פורטו ריקו, גרמניה ואוסטרליה. שואלים אותי אם אני רווקה. אפילו הבנות שלי מקבלות תגובות ואומרים להם שאמא שלהן מפורסמת. זה בכלל לא מביך, זה מצחיק וכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully