וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר תארח שיחות עקיפות בין ארה"ב לאיראן

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 16:22

הנציג המיוחד לאיראן מטעם ארצות הברית, רוברט מאלי, אמור להגיע היום לדוחה ולהיפגש עם שר החוץ הקטארי. מנהל המשא ומתן האיראני עלי בגרי יגיע לדוחה מחר לביקור של יומיים

קטאר תארח את השיחות העקיפות בין איראן לארצות הברית בימים הקרובים, כך דיווחה היום (שני) התקשורת האיראנית. "איראן בחרה בקטאר לארח את השיחות על רקע היחסים הידידותיים בין דוחה לטהראן", אמר מוחמד מראנדי, יועץ תקשורת של ראש המשא ומתן האיראני לסוכנות החדשות ISNA.

על פי מקור המעורה בנושא, הנציג המיוחד לאיראן מטעם ארצות הברית, רוברט מאלי, אמור להגיע היום (שני) לדוחה ולהיפגש עם שר החוץ הקטארי. גורם בכיר איראני אמר לרויטרס כי מנהל המשא ומתן האיראני עלי בגרי יגיע לדוחה מחר לביקור של יומיים.

בשבוע שעבר אמרו מקורות אירופים ואיראנים לרויטרס כי איראן ויתרה על הדרישה שלה להסיר סנקציות שמוטלות משמרות המהפכה, אך נותרו שתי סוגיות במחלוקת. "שום דבר לא מוסכם עד שהכל מוסכם", אמר היום דובר משרד החוץ האיראני סעיד חאטיבזאדה.

הסכם הגרעין מ-2015 כלל סנקציות על הפעילות הגרעינית של איראן בתמורה להסרת הסנקציות הבינלאומיות. נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ נסוג מההסכם ב-2018 והטיל סנקציות כלכליות על איראן. איראן בתגובה הפרה את המגבלות, כולל על העשרת אורניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully