וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה: לאחר שמת מקורונה, "פבלו אסקובר של ברזיל" נעצר

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 15:10

סוחר סמים בינלאומי מברזיל, סרז'יו רוברטו דה קרוואיה, נעצר בשבוע שעבר, שנתיים לאחר שזייף את מותו מקורונה. קרוואיה מואשם בהעברה של סמים במשקל 45 טון מברזיל להולנד, בלגיה, ספרד ופורטוגל מ-2017-2021

סוחר סמים בינלאומי מברזיל, סרז'יו רוברטו דה קרוואיה, נעצר בשבוע שעבר, שנתיים לאחר שזייף את מותו מקורונה. קרוואיה, הידוע גם בכינוי "מייג'ור קרוואיה" או "פבלו אסקובר של ברזיל", חי תחת זהות בדויה באירופה - תחת השם פול ווטר, לדברי הרשויות. הוא נעצר בהונגריה ב-21 ביוני.

זהו מעצרו השני של סוחר הסמים. באוגוסט 2020, הוא נעצר בספרד תחת שם בדוי לאחר שהרשויות עצרו משלוח סמים שנכנס לאירופה דרך המדינה. לאחר ששילם ערבות, קראוויה זייף את מותו באמצעות מסמך שביקש מעורך דינו לשלוח לרשויות ספרד ובו הוא מיידע אותם כי הלקוח שלו מת מקורונה, על פי דיווחים בתקשורת.

סוחר סמים בינלאומי מברזיל, סרז'יו רוברטו דה קרוואיה. HUNGARIAN GOVERNMENT, אתר רשמי
קנה חברת מטוסים בשביל להעביר סמים. סרז'יו רוברטו דה קרוואיה/אתר רשמי, HUNGARIAN GOVERNMENT

התאריך על תעודת המוות היה 29 באוגוסט 2020 וכלל חתימת רופא. על פי הדיווחים, גופתו נשרפה. קרוואיה אימץ זהות חדשה והשיג דרכון מקסיקאי מזויף תחת השם גיירמו פלורס דיאז. בשנתיים האחרונות הוא התגורר בהונגריה.

כשנעצר ב-2020 תחת השם ווטר, הרשויות הספרדיות הכניסו למאגר מידע בינלאומי את טביעות האצבעות שלו. הרשויות הברזילאיות קיבלו התרעה כי יש התאמה לקרוואיה. בנובמבר 2020, עקבותיו של קראוויה הובילו לליסבון לאחר שהרשויות מצאו יותר מ-14 מיליון דולר במזומן ברכב שננטש בחניון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

"המוח מאחורי רשת סחר בסמים"

בשבוע שעבר, מבצע משותף של הרשויות ההונגריות והפרוטוגליות מצא כי קראוויה חי באחוזה כפרית, תחת הזהות המזויפת של פלורס דיאז. קרוואיה מואשם בהעברה של סמים במשקל 45 טון מברזיל להולנד, בלגיה, ספרד ופורטוגל מ-2017-2021, על פי התקשורת הברזילאית. "הוא נחשב אחד מסוחרי הסמים הבינלאומיים הגדולים ביותר שחיים כיום", הודיעה המשטרה הברזילאית בהצהרה לעיתונות.

בפברואר השנה, הרשויות עצרו 30 אנשים בברזיל ובפורטוגל במהלך מבצע משטרתי בינלאומי שהביא לפירוק של רשת סחר בסמים והלבנת כספים, על פי דוח של מכון המחקר אינסייט קריים.

"קרוואיה הוא המוח מאחורי רשת סחר בסמים בין יבשתית נרחבת שפעלה בבוליביה, ברזיל, פרגוואי, ספרד ודובאי", כתב מכון המחקר. על פי יורופול, מטה הארגון היה בדובאי. תשתיות ייצור נמצאו בברזיל, ושרשרות אספקה הגיעו לברזיל, פרגוואי ואורוגוואי.

על פי החשד, קרוואיה קנה את חברת המטוסים הפרטיים האירופית איירג'טסול בפורטוגל כדי להעביר סמים לאירופה, אסיה ואפריקה, נמסר מהרשויות בפורטוגל. הוא השתמש בחברה כדי להלבין כספים.

קראוויה היה רב סרן בצבא ברזיל עד 1997, כשנעצר ונגזרו עליו 15 שנות מאסר בגין סחר בסמים. הוא שוחרר ב-2010. בברזיל הוא מבוקש מאז 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully