וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה הולך להרוג נשים": תומך הפלות הכה את ג'וליאני בגבו

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 11:30

ראש העיר לשעבר של ניו יורק ביקר בחנות בסטטן איילנד במסגרת הקמפיין של בנו לתפקיד מושל המדינה, כשעובד התקרב אליו והכה אותו בעודו צועק ומקלל: "אתם חושבים שאתם מצילים תינוקות, אך אתם תהרגו נשים". מצבו של בן ה-78 טוב והעובד נעצר על ידי המשטרה

הסרטון של התקיפה

אדם נעצר אתמול (ראשון) בניו יורק לאחר שהכה את ראש העיר לשעבר רודי ג'וליאני, כך דיווחה משטרת ניו יורק.

דניאל גיל, בן ה-39, עובד בסניף של ShopRite ברובע סטטן איילנד, שאליה הגיע ג'וליאני במסגרת הקמפיין של בנו, אנדרו, שמתמודד על תפקיד מושל מדינת יורק מטעם המפלגה הרפובליקנית, על פי המשטרה. העובד "ניגש לג'וליאני והכה אותו בגבו", על פי המשטרה. ג'וליאני בן ה-78 לא נזקק לטיפול רפואי. גיל נעצר והואשם בתקיפה מדרגה שנייה של אדם מעל גיל 65.

ג'וליאני אמר כי יצא מהשירותים כשכמה תומכים התקרבו לשוחח איתו, כשלפתע הגיע עובד של החנות והכה אותו מאחור. התקרית נקלטה במצלמות האבטחה של החנות. "לפתע הרגשתי, באם! על הגב שלי", סיפר עורך הדין לשעבר של דונלד טראמפ. "אני לא יודע אם עזרו לי לא ליפול, עמדתי ליפול אבל לא נפלתי. חשתי כאב עצום בגב שלי. לא הבנתי ממה. פתאום שמעתי את הבנאדם הזה אומר, 'אתה מנוול', אז הוא התרחק כדי שלא יתפסו אותו", הוסיף ג'וליאני.

"הוא אמר, 'אתה, אתה אחד מהאנשים האלה שיהרגו נשים. אתה הולך להרוג נשים'", אמר ג'וליאני. "'אתה והחבר המז...ן שלך תהרגו נשים'. ואז הוא התחיל לצעוק כל מיני קללות", הוא הוסיף. "'אתם חושבים שאתם מצילים תינוקות, אך אתם תהרגו נשים'", המשיך וסיפר ג'וליאני.

רודי ג'וליאני. mark reinstein, ShutterStock
רודי ג'וליאני/ShutterStock, mark reinstein

התקרית אירעה יומיים לאחר שבית המשפט העליון בארצות הברית הפך את פסיקת רו נגד וייד שהעניקה זכות להפלה לנשים ברחבי המדינה.

"בית המשפט העליון קיבל החלטה", אמר ג'וליאני. "אתה לא מסתובב ותוקף אנשים בגלל זה. לך ותשנה את זה אם אתה רוצה".

ג'וליאני שעלה לדבר בתוכנית הרדיו 77 WABC, אמר כי המכה הרגישה "כאילו מישהו ירה בי. למזלי אני בן 78 במצב טוב, אם לא, הייתי בוודאי נופל וסודק את הגולגולת". הוא אמר גם כי התקשר למשטרה משום שזאת המחויבות שלו: "אמרתי לעצמי, 'אתה יודע מה? אני אגרום למעצרו של הבחור הזה'. אי אפשר לתת לדברים הקטנים להתחמק מהשלכות. אני מדבר על זה כל הזמן", הוא הוסיף בהתייחסו לגישה הקשוחה נגד פשיעה שבה התאפיינה כהונתו כראש העיר ניו יורק.

"בניו יורק אי אפשר כבר לתבוע אנשים, ואחת הסיבות שהפשיעה פחתה בתקופתי היא שלא התעלמתי מדברים כאלה".

בנו אמר לאחר מכן כי אביו קשוח. "הוא מרגיש טוב. אך זה יום עצוב כשהלוחם הגדול ביותר בפשיעה של ניו יורק, 'ראש העיר של אמריקה' מותקף בעצמו. אני מאשים את מחנה השמאל בעידוד אלימות. זה מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully