וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשופי חזה על סוס": מנהיגי ה-G7 לעגו לנשיא רוסיה

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 10:49

ברגע של קלות דעת, מנהיגי שבע המדינות התלוצצו על חשבון נשיא רוסיה, שמטפח שנים את תדמית המאצ'ו שלו - וצולם כמה פעמים ללא חולצה, כולל על גבי סוס, במכנסי צבא עם שרשרת זהב על חזהו

בווידאו: מנהיגי ה-G7 תועדו לועגים לפוטין/צילום: רויטרס

מנהיגי קבוצת המדינות העשירות 7G לעגו אתמול (ראשון) לתדמית המאצ'ו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך פגישה בגרמניה, שהתמקדה בפלישה הרוסית לאוקראינה.

הפסגה שנמשכת שלושה ימים, נערכת באלפים הבוואריים, כשהטמפרטורה נושקת ל-30 מעלות צלזיוס. בפגישתם הראשונה, המנהיגים החנוטים בחליפות ישבו מסביב לשולחן והתייעצו עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אם ראוי שיורידו את הג'קטים - ואולי אף יותר מכך.

"אנחנו חייבים להראות להם שאנחנו קשוחים יותר מפוטין", אמר ג'ונסון לקול צחוקם של הסובבים, ובהם, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא צרפת עמנואל מקרון, ראש ממשלת איטליה מריו דראגי, שר החוץ של האיחוד האירופי ז'וזפ בורל, נשיאת האיחוד אורסולה פון דר ליין וראש ממשלת יפן פומיו קישידה.

"חשופי חזה על גבי סוס", זרק טרודו, "חייבים להראות את השרירים שלנו", צחקו כולם. "או כן," אמרה פון דר ליין. "רכיבה על סוסים זה הכי טוב".

רויטרס

פוטין מטפח שנים את תדמית הספורטאי שלו, וצולם כמה פעמים ללא חולצה בתמונות שפורסמו בתקשורת הרוסית, כולל על גבי סוס, במכנסי צבא עם שרשרת זהב על חזהו.

מנהיגי 7G דנו במאמצים לבודד את רוסיה בשל הפלישה לאוקראינה, כשבריטניה, קנדה, יפן וארצות הברית הודיעו על כוונתן לאסור יבוא של זהב רוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully