וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת זחלה מפתח הבית לכביש ונדרסה למוות בכפר כאבול בגליל

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 22:00

נהג תושב כבול דרס את הפעוטה שנפצעה אנושות. היא פונתה לבית החולים בנהריה והוכנסה לחדר ההלם, אך מותה נקבע בתוך כמה דקות, לאחר ניסיונות ההחייאה. הנהג הדורס עוכב לחקירה והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

אמבולנס בזירת תאונת העבודה בה נפצע פועל בן 44 באורח בינוני בנפילה מגובה בתל אביב. 12 באוקטובר 2020. ישראל הורביץ, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
התינוקת הוכנסה לחדר ההלם בבית החולים, אך כעבור דקות ספורות נקבע מותה/מד"א, ישראל הורביץ, תיעוד מבצעי מד"א

פעוטה כבת שנה מהכפר גבול שבגליל מצאה את מותה לאחר שנדרסה על ידי רכב. מחקירה ראשונית עולה כי הפעוטה זחלה מפתח ביתה, שנמצא על שפת הכביש, ונהג שנסע ברחוב פגע בה. היא נפצעה באורח אנוש והועברה למרכז הרפואי בנהריה, שם נקבע מותה לאחר ניסיונות החייאה. בוחני תנועה של משטרת ישראל עכבו את הנהג הפוגע ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מבית החולים נמסר כי עם הגעתה, התינוקת הוכנסה לחדר ההלם. "למרבה הצער, כעבור דקות ספורות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה", אמרו בבית החולים, "אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

בסוף השבוע נמסר כי מתחילת שנת 2022 נהרגו בכבישי הארץ 173 בני אדם. בשנת 2021 חלה עלייה של 11 אחוז במספר ההרוגים בתאונות דרכים ביחס לשנה הקודמת, ושל 16 אחוז במספר התאונות הקטלניות ביחס לשנים 2018-2020. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים קובעת כי ילדים בגילאים 0-14 נמצאים בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר להיפגע כהולכי רגל בתאונות דרכים, מסיבות הקשורות גם להתנהגותם וגם לאחריות הורית.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו המקרה השישי השנה של תמותת ילדים בתאונה בסביבת הרכב. במהלך חמש השנים האחרונות (2017-2021) נהרגו 45 ילדים בתאונות בסביבת הרכב, 87% מתוכם הם ילדים מהחברה הערבית.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "דריסת ילדים בסביבת הבית היא תופעה השכיחה בעיקר בחברה הערבית, וכתוצאה מתשתיות שאינן בטוחות. תינוקות וילדים צעירים הם נמוכים ואינם נראים מבעד למראת הרכב. הדרך הטובה ביותר למנוע דריסה בסביבת הבית היא ליצור הפרדה מלאה בין מרחב המשחק של הילדים ואזור החנייה או הכביש. במידה שהבית סמוך לכביש יש להתקין שער. בנוסף, יש להקפיד להשגיח על הילדים היטב גם בבית ובמיוחד בחצר".

  • עוד באותו נושא:
  • דריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully