וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: השתכר ואיבד כונן נייד עם המידע של 400 אלף תושבי העיר

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 11:33

אדם יפני, ששמו לא פורסם, איבד כונן נייד שהכיל את הפרטים האישיים של כל התושבים בעיר אמגסאקי לאחר שיצא לשתות, השתכר ונרדם ברחוב. אותו אדם עובד בחברה מספקת את תשלומי הרווחה למשקי הבית שמקבלים סיוע ציבורי

אדם יפני, ששמו לא פורסם, איבד כונן UBS נייד שהכיל את הפרטים האישיים של כל התושבים בעיר אמגסאקי, מצפון מערב לאוסקה, לאחר שיצא לשתות השבוע, על פי הצהרה אתמול (חמישי) של העירייה.

רשת הטלוויזיה הממלכתית NHK דיווחה כי העובד, בשנות ה-40 לחייו, נרדם ברחוב לאחר ששתה במסעדה. כשהתעורר, התיק שלו שהכיל את הכונן, נעלם. אותו אדם עובד בעבור חברה שאמורה לספק תשלומי רווחה למשקי בית שפטורים ממסים, על פי ההצהרה של העירייה.

ביום שלישי הוא הלך למרכז המידע של המינהל העירוני והעביר את הנתונים של התושבים לכונן. המידע כלל שמות, תאריכי לידה וכתובות של 465,177 אנשים - כל אוכלוסיית העיר. הכונן הכיל גם מידע רגיש לגבי מסים, חשבוונת בנק ומספרים ומידע על משפחות שמקבלות סיוע ציבורי.

הכונן מוצפן

ביום רביעי, אותו עובד חיפש אחר הכונן ולא מצא אותו. הוא מילא טופס במשטרה, על פי ההצהרה. לאחר מכן, החברה הודיעה לרשויות העיר על האבדה. הכונן מוצפן כך שלא דלף עד כה מידע, אמרו הרשויות.

עוד נאמר כי אף שהעובד קיבל גישה למידע, הוא לא קיבל אישור להעביר אותו לכונן. בהצהרה נמתחה ביקורת על העובד שלא מחק את המידע מהכונן לאחר שהשלים את משימתו, ועל כך שנשא אותו עליו במקום לאחסן אותו במקום בטוח. העירייה התנצלה בפני התושבים.

העיר תשלם לכל משקי הבית את התשלומים שמגיעים להם ללא עיכוב, ותספק מידע לגבי המקרה במהלך החקירה, נאמר בהצהרה רשמית.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully