וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד ברצח הפלסטיני טוען שזכויותיו נפגעות: "יודה ברצח היטלר"

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 23:25

לטענת עורך הדין של החשוד שדקר למוות את עלי חסן חרב בן ה-22 סמוך לאריאל, הוא נחקר כ-4 פעמים ביממה, נמנעת ממנו שינה והוא לא מקבל טיפול רפואי. עוד מחה על החלטת ביהמ"ש שלא לאפשר לו להיפגש עמו. כמה חברי כנסת מחו על ההחלטה, ואף שלחו מכתב בנושא למפכ"ל

עורך דינו של היהודי החשוד ברצח הפלסטיני חסן חרב בן ה-22 מהכפר איכסאכא ליד אריאל טען היום (חמישי) כי זכויותיו המשפטיות נפגעות באופן קשה.

עורך הדין עדי קידר, המייצג מטעם ארגון "חוננו" את החשוד שבשנות ה-40 לחייו, פנה במכתב למשטרה ובו ביקר את התנהלות המשטרה ושב"כ בחקירת החשוד. "מרשי נמצא תחת חקירות קשות וזכויותיו כנחקר נפגעות באופן קשה", טען עורך הדין, והוסיף כי החשוד "עבר כארבע חקירות בפחות מ-24 שעות מעצר, נחקר לאורך כל הלילה וטען כי אם המצב יימשך כך 'הוא יודה ברצח היטלר'".

עלי חסן חרב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
עלי חסן חרב, נדקר למוות על ידי מתנחלים באריאל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

עוד מחה סנגורו על ההחלטה השיפוטית לאפשר למשטרה ושב"כ לחקור את החשוד ללא מפגש עם עורך דין, נוהל הקיים בדרך כלל מול חשודים פלסטינים בעבירות ביטחוניות.

בעקבות האיסור של החשוד להיפגש עם סנגורו, חתמו כמה חברי כנסת על מכתב למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי וראש שב"כ רונן בר ובו מחו על ההחלטה. חברי הכנסת החתומים על המכתב הם בין היתר דוד ביטן, מיכאל מלכיאל, מירי רגב, יוסף טייב, איתמר בן גביר, פטין מולא, שלמה קרעי, אורית סטרוק, גדי יברקן, אבי מעוז, אתי אטיה, עידית סילמן ודודי אמסלם.

במכתבם טוענים הח"כים כי "בשעה זו עצור יהודי ומנוע מפגש עם עורך דין, זאת בזמן שאיש מהפורעים שתקפו את היהודים במקלות ובאבנים לא נעצר. מניעת המפגש היא פגיעה בזכות יסוד חוקתית. אנו דורשים לאפשר לו באופן מיידי מפגש עם עורך דינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully