וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח בן ה-3 בגן משחקים בגליל התחתון יישאר במעצר

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 21:37

בית המשפט הורה להשאיר במעצר את עאטף חאלדי בן ה-24 מנצרת, המואשם ברצח באדישות של הפעוט עמאר חוג'יראת. על פי כתב האישום, ניסה חאלדי לירות בעובד שחשד כי גונב אדמה מאתר הבנייה שלו, אולם כדור טועה פגע בצווארו של הפעוט ששהה בפארק הציבורי הסמוך

בווידאו: בן 3 נפצע קשה בגן משחקים בגליל התחתון, חשד שנפגע מכדור תועה/מערכת וואלה!

עאטף חאלדי בן ה-24 מנצרת, הנאשם ברצח של הילד עמאר חוג'יראת בן השלוש מביר אל מכסור, יישאר במעצר עד החלטה אחרת. כך הורה הבוקר (חמישי) השופט ניצן סילמן בבית המשפט המחוזי בחיפה. חאלדי מואשם ברצח באדישות בנסיבות מחמירות, חבלה בכוונה מחמירה עבירות בנשק ושיבוש הליכי משפט באירוע שגבה את חייו של הילד בזמן ששיחק בפארק ציבורי בכפר.

בתיק הנסיבתי הזה השופט שלא הסתיר את כוונתו להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים ביסס את החלטתו זו על הראיות למיקום הרכב, מיקומו של ח'אלדי במהלך האירוע והראיות כי מותו של הפעוט נגרם מהירי וכי אין שום תזה נסיבתית אחרת. אבל הסנגורים עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י ומשה גלעד הסנגורים המייצגים אותו ייבקשו כי ענינו יבחן עוד בתסקיר שיכין שירות המבחן. מסתמן כי המשפט עצמו יחל רק אחרי פגרת בית המשפט.

עמראן מוחמד חוג'יראת. באדיבות המשפחה
נהרג מכדור טועה בגן משחקים, עמאר חוג'יראת בן ה-3/באדיבות המשפחה

על פי כתב האישום, חאלדי עבד באותה התקופה כאחראי בחברת בנייה ועפר. ב-2021 הוחלט כי החברה תבצע עבודות סלילת כביש סמוך לשכונת המגורים ביישוב ביר אל-מכסור, על יד גן ציבורי פתוח. ביום אירוע הירי, החל הנאשם לחשוד כי קבלן אחר גונב אבנים ואדמה מאתר העבודה. עקב חשד זה החליט לירות בעובד שלטענתו גנב את החומרים, תוך שצירף אליו שני אנשים נוספים והצטייד ברובה מסוג 16-M ובתחמושת נוספת.

החשודים הגיעו אל האתר וירו על העובד יותר מ-55 כדורים, כשאחד הקליעים פגע בצווארו של הפעוט, ששהה בפארק יחד עם דודתו וחמישה ילדים נוספים מבני משפחתו. הפעוט התמוטט, איבד את הכרתו והובהל לבית חולים תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. לאחר הירי, נכנסו הנאשם ומלוויו לרכב ונמלטו מהמקום כשהן ממשיכים לירות באוויר ולכיוון הגן הציבורי.

עוד בוואלה!

3 גברים ירו 55 כדורים באתר בנייה ורצחו פעוט ששיחק בפארק; רק אחד עומד לדין

לכתבה המלאה
הנאשם ברצח בן השלוש עאטף ח׳אלדי, בכלא צלמון.. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
הנאשם עאטף ח׳אלדי בכלא צלמון, היום/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

משפחת הפעוט נכחה בדיון כשהיא מלווה בעורכת הדין מונא עבד אל יונס ח'טיב המייצגת את המשפחה מטעם תכנית סנ"ה של משרד המשפטים. מעורכת הדין נמסר כי היא והמשפחה "מברכים על החלטת בית המשפט לפיה קיימות ראיות לכאורה להוכחת אשמת הנאשם בעבירות המתה בנסיבות מחמירות". עוד הוסיפה עורכת הדין כי "אנו מקווים שבדיון הבא הנאשם ייעצר עד לתום ההליכים, החלטה שיכולה להביא קצת נחת למשפחה, שמאז הרצח נמצאת במצב קשה ועדיין לא מצליחה לעכל האבדה הכבדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully