וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר מתנחל החשוד במעורבות בדקירה למוות של פלסטיני סמוך לאריאל

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 18:38

אחרי שאתמול הודיע משרד הבריאות הפלסטיני על דקירתו של הפלסטיני בידי מתנחל במהלך עימותים, המשטרה עצרה חשוד יהודי במעורבות בדקירה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. ארגון הימין חוננו המייצג את החשוד: "הוא הגיע לתחנה למסור עדות, שב"כ והמשטרה איבדו את הצפון"

עלי חסן חרב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
ההרוג, עלי חסן חרב/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

המשטרה עצרה היום (רביעי) יהודי החשוד במעורבות בדקירה למוות של פלסטיני סמוך לאריאל, אמש במהלך עימותים עם מתנחלים באזור. זאת, בהמשך להודעת משרד הבריאות הפלסטיני על מותו של הפלסטיני כתוצאה מדקירה בידי מתנחל. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

ההרוג, עלי חסן חרב, הובא למנוחות לפני הצהריים בכפרו אסכאכא. לפי דיווחים כוחות הביטחון מנעו את מעבר מסע הלוויה במחסום חווארה ואילצו את המלווים לשוב ולעבור בדרכים פנימיות. חרב נטמן בהלוויה צבאית, על אף שהיה אזרח, ועל קברו הונחו זרים בשם אבו מאזן ובשם מפקד כוחות הביטחון הלאומי. בן דודו אף ציין כי התקיפה בה נדקר למוות על ידי המתנחל הייתה בנוכחות כוחות הביטחון שאף מנעו הגעת סיוע רפואי למקום.

מארגון הימין "חוננו", המייצג את החשוד, בשנות הארבעים לחייו, נמסר כי הוא הגיע לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות לגבי "תקיפה של ערבים נגד יהודים". עורך הדין המייצג אותו מטעם הארגון, עדי קידר, תקף בחריפות את כוחות הביטחון ואמר כי "שירותי הביטחון בראשות שב"כ והמשטרה איבדו את הצפון. במקום לבסס את המשילות ואת הביטחון של האזרחים היהודים שדמם הפקר, הם עוצרים אדם שלמיטב הבנתנו חף מפשע, שהגן על 20 ילדים".

הלוויתו של עלי חסן חרב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
הלוויתו של חרב, היום/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

ביום ראשון נורה למוות פלסטיני בידי כוח צה"ל לאחר שניסה לחבל בגדר ההפרדה ליד קלקיליה. בתחילת החודש נהרג פלסטיני מאש צה"ל, במהלך פעילות להריסת בית המחבל דיא חמארשה, שביצע את הפיגוע בבני ברק. במקביל לאותו אירוע, דווח על פלסטיני שנורה למוות בפעילות צה"ל במחנה הפליטים דהיישה שליד בית לחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully