וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח ספיר נחום: "קיים יסוד סביר לחשד ברמה גבוהה"

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 18:00

בית המשפט האריך את מעצרו של וולאא חלאילה בחמישה ימים, לאחר שהשופטת קבעה כי החשדות נגדו התעצמו נוכח חומרי החקירה שהצטברו בתיק, המעידים על סתירה בטיעוניו. החשוד הכחיש את המיוחס לו ואמר: "לא עשיתי כלום". בכוונת המשטרה לבקש להאריך את המעצר ב-12 ימים נוספים

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח ספיר נחום/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בעכו האריך היום (שלישי) בפעם השלישית את מעצרו של וולאא חלאילה, החשוד ברצח ספיר נחום. בדיון דחה חלאילה את טענות המשטרה, ואמר "לא עשיתי כלום". מעצרו הוארך עד יום ראשון, ובכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרו ב-12 ימים נוספים.

במהלך הדיון מסרה המשטרה כי "חומרי החקירה שהתווספו עד כה מיום הרצח ועד היום, הן מסלול נסיעתו והן חומרים נוספים, מעצימים את הראיות בצורה משמעותית". שלשום הוארך מעצרו של אחיו עלאא עד יום חמישי.

"החשודים שאני מייצג שומרים על גרסתם למן היום הראשון, דבר לא יגרום להם לסגת ממנה כי האמת חזקה", מסר הסנגור עו"ד אביעד חייט. "מרשיי ימשיכו לשתף פעולה עם היחידה החוקרת ודומני כי בשלב בו אנו מצויים, יש להורות, חרף הלחצים וההד שנוצר, על התכנסות החקירה לשם קבלת החלטה".

"דואגים לטפטף את עברו שאינו קשור לאירוע", התלונן הסנגור בדיון. "דואגים להעלות סרטונים ליצור הד ציבורי כדי להשחירו בזמן שאנחנו עוסקים כרגע באדם חף מפשע ובסוף לא יהיה כתב אישום".

הארכת מעצר לעלאא חלאילה, החשוד ברצח ספיר נחום, בימ"ש השלום עכו, 19 ביוני 2022. ללא, מערכת וואלה!
האח עלאא חלאילה החשוד בקשירת הקשר לחטיפה ולרצח/מערכת וואלה!, ללא

אתמול מינתה פרקליטת המחוז שני פרקליטים שילוו את החקירה - אינדיקציה לכתב אישום מתגבש ומורכבותו של התיק. נציג המשטרה ציין היום כי נציגי הפרקליטות כבר ביקרו בשטח.

השופטת שושנה פיינסוד-כהן חיזקה את עמדת החוקרים, ואמרה כי "לא נעלמה ממני גירסתו של החשוד, לא גרסתו בחקירה ולא טענות הסנגור, כפי שהובאו בפני הצוות החוקר, ולא מצאתי שיש בהן כדי להפחית מעוצמת החשד כנגד החשוד, אלא בחלקן כדי להעצימו לאור אי ההתאמה ליתר חומרי החקירה", ציינה.

"עיינתי בתיק החקירה ונחה דעתי כי קיים יסוד סביר לחשד ברמה גבוהה כי החשוד היה מעורב בעבירות המיוחסות לו", המשיכה. "קיימים חומרי חקירה הבוחנים את האירוע מזוויות שונות. חומר החקירה מתבסס על אמצעי חקירה שונים‏. ויש במכלול שלו ובצירופו יחד כדי לבסס יסוד חזק לחשד כנגד החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully