וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 46 שנה: המסעדה הצפה האיקונית שקעה

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 13:13

ג'מבו קינגדום, אונייה בת שלוש קומות, שנחשבה אחת המסעדות הצפות הגדולות בעולם ואירחה מנהיגים ומפורסמים כמו המלכה אליזבת השנייה והשחקן טום קרוז, נגררה אתמול לאחר שמחצית מאה עגנה במימי הונג קונג

מסעדה צפה איקונית בהונג קונג, שנוסדה באוקטובר 1976, שקעה לאחר שכמה ימים קודם לכן נגררה לים ליעד לא ידוע. ג'מבו קינגדום, אונייה בת שלוש קומות שנחשבה אחת המסעדות הצפות הגדולות בעולם, נגררה אתמול לאחר שמחצית מאה עגנה במימי העיר.

האונייה עשתה דרכה למספנה לא ידועה כשהתהפכה בשבת בשל "תנאים קשים" ליד איי פאראסל בים סין הדרומי, כך הודיעה אתמול (שני) החברה שמפעילה אותה, אברדין רסטורנט אנטרפירייזס. האונייה שקעה בעומק של אלף מטר, מה שהקשה מאוד על חילוצה, נאמר בהצהרה. "שום איש צוות לא נפגע במהלך התאונה".

ג'מבו קינגדום נגררת

המסעדה, באורך 80 מטר, היתה האונייה העיקרית בג'מבו קינגדום, שכללה מסעדה צפה קטנה יותר, דוברה שנושאת מכלים של מאכלי ים, אוניית מבטח ושמונה מעבורות קטנות להעברת נוסעים בין מזחים. בזמנו, ג'מבו קינגדום כיכבה בסרטים בינלאומיים ואירחה מנהיגים כמו המלכה אליזבת השנייה, הנשיא לשעבר ג'ימי קרטר והשחקן טום קרוז.

עם זאת, בזמן שאוכלוסיית הדייגים בנמל הדרומי של הונג קונג הידלדלה, הפופולאריות של האונייה ירדה, והיא סבלה מגירעון מ-2013. מגפת הקורונה היתה המהלומה האחרונה, והמסעדה נסגרה ב-2020 עד להודעה חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • הונג קונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully