וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "אין מקום לניסיונות לתדלק את מחאת הדיור, מציע מו"מ עם הסתדרות המורים"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 15:23

בישיבת סיעת ישראל ביתו אמר אבגידור ליברמן כי בתוך חצי שנה נוראה ירידה במחירי הדיור. "קצת סבלנות ונוכל להסדיר את השוק", קבע. עוד התייחס למשבר המורים וקרא ליפה בן דויד וההסתדרות להפסיק עם השביתות. "מציע להיכנס למו"מ ישיר מיום ראשון עד שנגיע להסכם"

בווידאו: ליברמן מתייחס למחאת הדיור ולמשבר המורים/צילום: ערוץ כנסת

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר היום (שני) בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי אין מקום לכל הניסיונות לתדלק את מחאת הדיור. "יש אנשי תקשורת שיוצאים מגדרם - אבל יש 69 אלף התחלות בניה בתוך שנה ו-79 אלף היתרים כך שנוכל בתוך חצי שנה לראות ירידה במחירי הדיור", אמר. "קצת להתמסר בסבלנות ואנחנו נוכל להסדיר את שוק הדיור".

ישיבת סייעת ישראל ביתנו 20 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"קורא למו"מ ביום ראשון". ליברמן/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד התייחס ליברמן למשבר המורים ואמר כי אנשי משרדו מצויים בקשר עם ההסתדרות. "אנחנו כל הזמן מדברים, אתמול נפגשתי עם שרת החינוך והסתדרות המורים ומחר אפגש עם ועד ההורים הארצי", הדגיש. אני קורא ליפה בן דויד ולהסתדרות לקחת פסק זמן ולהפסיק עם השביתות. אנחנו בעיצומם של מגעים קדחתניים ואני מציע להיכנס מיום ראשון למו"מ ישיר עד שנגיע להסכם".

ליברמן הוסיף ואמר כי הוא מצפה שההסתדרות תגיע למו"מ שהציע "בלי דעות קדומות בלי אולטימטומים ותכתיבים". "אנחנו רוצים לדון על הכל, שכר המורים והתאמת החופשים למשק ותגמול למצוינות", אמר." צריך לבוא פתוח להיכנס למו"מ אמיתי ורציף. אני מציע להפסיק את השביתה ושביום ראשון נשב ונעשה מאמץ אמיתי, כנה ורציף כדי להגיע להסכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully