וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 שנות מאסר למחבל שדקר תלמידת אולפנה בעפולה ב-2018

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 11:30

המחבל נור שינאווי דקר לפני 4 שנים את שובה מלכה בן שושן, אז בת 18, ופצע אותה קשה. בית המשפט המחוזי בנצרת גזר עליו לפצות אותה בנוסף ב-250 אלף שקלים. "העונש יסייע למאבק חסר הפשרות בטרור"

בווידאו: גזר דין למחבל שדקר נערה בעפולה ב-2018/צילום: אלי אשכנזי

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שני) 23 שנות מאסר על המחבל נור שינאווי, שדקר לפני ארבע שנים את שובה מלכה בן שושן, אז בת 18, ופצע אותה קשה. עוד נגזר על שינאווי כי יפצה אותה ב-250 אלף שקלים.

שינאווי, תושב ג'נין שהיה בן 20 בעת המעשה, ביצע אותו, כפי שעולה מכתב האישום, על רקע תחושות שנאה כלפי יהודים, בפרט דתיים. המעשה נועד להיות נקמה על מות שני חבריו בעת שניסו לבצע פיגוע דקירה בחיילים במחסום חווארה בשנת 2015. במהלך המעשה הוא פצע את מלכה, שהמתינה בתחנת אוטובוס בעפולה פעמים רבות ובאכזריות, לאחר שהבחין בחזותה הדתית. תוך כדי ניסיון הבריחה שלו הוא נורה ברגליו ונעצר.

"מעשה טרור"- כ.א הוגש נגד נור אלדין שינאוי, בן 20 מג'נין, בגין ניסיון רצח של צעירה בת 18 בפיגוע בעפולה. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
23 שנות מאסר. המחבל נור שינאווי/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

"דומה כי במציאות החיים הנוכחית, בה למרבה הצער ענו עדים לגל טרור המבוצע לא אחת על ידי יחידים, צעירים, נטולי עבר פלילי או שיוך ארגוני כל שהוא, מתגבר הצורך בקול ברור וצלול שיצא מפתחו של בית המשפט, יסייע למאבק חסר הפשרות בטרור ויבהיר כי עונשם של מבצעי פיגועים על רקע לאומני-אידאולוגי יהיה חמור ביותר", נכתב בגזר הדין.

מלכה, תלמידת אולפנה בת 18, אושפזה בבית החולים העמק בעירה ביחידה לטיפול נמרץ לאחר שנפצעה באורח קשה אך יציב בפיגוע, וסיפרה כי היא הרגישה שהדקירה "היא לא משהו פרטי, אלא של כל עם ישראל". לדבריה, "זו תזכורת שאנחנו צריכים להתקדם, לגדול מזה. אני מודה לשם שעשה לי נס ואני בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully