וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח שיצר סערה: האם אתם מתפשטים ליד חיית המחמד שלכם והאם זה בסדר?

4.9.2022 / 0:01

שאלה תמימה של בחורה שתהתה האם זה לגיטימי להיות בעירום ליד הכלב או החתול הביתי סחטה תגובות משעשעות: "מרגישה מוזר כשהחתול נכנס לאמבטיה שלי" ולמרבה ההפתעה - יש אפילו מחקר מדעי בנושא

דוגמנית פלייבוי נתנה ללמור להכנס למחשוף שלה/@francety)

יש לכם חיית מחמד בבית? מידה והתשובה היא כן ענו על השאלה הבאה בכנות - האם אתם נחשפים בפניה ומרשים לעצמכם להיות לידה עירומים? בחורה פתחה ויכוח גדול ברשת כשהעלתה את השאלה הפשוטה לדיון: "האם בעלי כלבים או חתולים צריכים להרשות להם לראות אותם עירומים?"

השאלה שפורסמה ב- Mumsnet ויצרה ויכוח גדול פירטה את נסיבות המקרה: "דיברתי עם חברה על שינה בעירום במזד אויר חם. היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות את זה כי החתול שלה ייכנס לחדר ויראה אותה ערומה. זה גרם לי למחוק ואז לתהות - האם אתם נותנים לכלבים, חתולים וכ'ו לראות אתכם ערומים?".

התשובה שלכם היא

אתם נותנים לבעלי חיים לראות אתכם ערומים??

אין מצב!
ברור שכן
4288 משתתפים
גבר ערום עם כלב. Jeff Thrower, ShutterStock
גבר ערום עם כלב/ShutterStock, Jeff Thrower

חלק מהמשיבים תהו למה שזה בכלל יזיז לחיות, שבעצמן מסתובבות "בעירום" - כלומר, עם פרווה אבל בלי בגדים. "אני רואה אותם בעירום ולא נראה שאכפת להם. החתולים תוקעים את הישבן שלהם בפרצוף שלי, כך שאני חושבת שהגבולות לא קיימים".

לעומתם היו דווקא עמה שצידדו בחרה של השואלת: "זה מצחיק, אבל אני מרגישה קצת מוזר כאשר החתול שלי נכנס לאמבטיה ורואה אותי עירומה. זה לא הגיוני, אבל זה מרגיש קצת מוזר", כתבה מגיבה אחת ואחרת שיתפה: "אצלנו בבית הולכים תמיד עם מכנסיים ליד הכלב" וחשפה שהם עושים זאת מאז שהכלב שלהם ליקק את האיבר האינטימי של בן זוגה.

ויש גם תשובה מדעית

אישה ערומה עם כלב בידיים. Pintau Studio, ShutterStock
אישה ערומה עם כלב בידיים/ShutterStock, Pintau Studio

האם לכלבים אכפת בכלל שאנחנו לובשים בגדים?

מחקר מעניין בוצע על ידי ד"ר ארנולד צ'אמוב מהמחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת מאסי בניו זילנד, שביקש לענות על השאלה האם כלבים מושפעים מהבגדים שאנו לובשים, במיוחד מהצורות עליהם.

במסגרת המחקר שלו ניגש אדם זר אל 22 כלבים שהיו בכלבייה שלהם כשהוא לבוש כל פעם בחולצה עם שרוולים ארוכים עם דוגמאות שונות - כמו פסים צרים שחורים ולבנים, פסים אופקיים ואנכיים, פסים במרווחים לא שווים וללא פסים כלל. התוצאות הראו שהכלבים הראו יותר תגובה רגשית כלפי האדם הזר עם הפסים הצרים והאחידים, והפגינו כלפיו כניעה וחרדה מסוימת. כאשר ניגש אליו הזר כשהוא לבוש בחולצה שחורה פשוטה, הכלבים הפגינו הכי פחות רגשות.

זה מצביע על כך שכלבים יכולים להבדיל בין הבגדים שאנו לובשים, אבל מה לגבי כשאנחנו לא לבושים? באתר מומחי הכלבים post.bark מבהירים: לכלב שלך לא אכפת שאתה עירום. לכלבים אין אותה תחושת פרטיות כמו לבני האדם. האם אתם הייתם עושים קקי על הדשא בחצר בזמן שאתם צועקים על השכן כשהוא הולך למכונית שלו? כנראה שלא. אבל עבור הכלב שלכם זו שגרה יומיומית, אז אתם באמת חושבים שהוא ישפוט אתכם בגלל קצת עירום? נכון שכלבים רגילים לראות אנשים בלבוש מלא כל יום, אז מפגש עם אדם עירום יכול להיות קצת מרתיע. החדשות הטובות הן שזה מבלבל אותם רק בגלל שאתה לא לובש כלום, לא בגלל שהכלב שלך באמת מבין שאתה עירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully