וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הראשי לישראל נגד בן גביר: "אהבל, מתסיס את הרוחות"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 1:04

הרב יצחק יוסף תקף בשיעורו השבועי את חבר הכנסת וטען כי הוא גורם לחילול השם. לדבריו, בעלייתו לאתר יוצא בן גביר "נגד כל גדולי ישראל האמיתיים". ההתבטאות של הרב נאמרה ברקע החשש של המפלגות החרדיות מבריחת קולות למפגלתו של בן גביר

בווידאו: הרב הראשי לישראל נגד בן גביר - אהבל, מתסיס את הרוחות/מערכת וואלה!

הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, תקף הערב (שבת) בשיעורו השבועי את חבר הכנסת איתמר בן גביר, בעקבות עלייתו להר הבית. הרב אמר כי בן גביר "מתסיס את הרוחות, ועובר על איסור של כל גדולי ישראל".

הרב יוסף נוקט בעמדה הלכתית לפיה חל איסור מוחלט לעלות להר הבית ובשיעורו אמר כי "צריך להתרחק ממנו ומכל ההנהגות שלו, איזה הנהגות אלו?". הרב יוסף כינה את בן גביר "אהבל" והוסיף כי הוא גורם לחילול השם היות והוא בעלייתו יוצא "נגד כל גדולי ישראל האמיתיים, יגיד לך 'יש גם לי רב'. שים לב, תחשוב רגע אחד, אהבל".

ח"כ איתמר בן גביר מחאת ההמונים: עצרת מרכזית בכיכר הבימה על שמירת מדינת יהודית ודמוקרטית 07 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
"אהבל". בן גביר/ראובן קסטרו

הדברים של הרב יוסף נאמרו ברקע חשש במפלגות החרדיות מבריחת קולות צעירים למפלגתו של בן גביר בבחירות הקרובות. לרב יוסף אסור, בשל מעמדו כרב הראשי, להתערב בעניינים פוליטיים אך המתקפה בענייני ההלכה נועדה בין היתר להשפיע על מצביעי ש"ס ששוקלים או החליטו להצביע לבן גביר בבחירות הבאות.

ביום ירושלים האחרון עלה חבר הכנסת להר הבית."איומים של האויב לא ירתיעו אותנו להגיע למקום הכי קדוש לעם היהודי, להיפך רק נתחזק ונגיע לממש את הריבונות של מדינת ישראל בירושלים", מסר בן גביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully