וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 71 טבע למוות בירדן, בת 70 נפלה לנהר הבניאס - כוחות חילוץ הוזעקו

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 14:43

הגבר טבע בנהר הירדן הררי סמוך לגשר כפר הנשיא. כוחות חילוץ הוזעקו למקום ואיתרו אותו כשהוא מחוסר הכרה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו בשטח - לאחר שנמשה ללא סימני חיים, בעזרת מסוק. דווח על מקרה טביעה נוסף בו אישה כבת 70 נפלה מגובה למי נחל הבניאס שבצפון

פעולות החילוץ בירדן/מד"א

גבר בן 71 טבע למוות היום (שבת) בנהר הירדן הררי סמוך לגשר כפר הנשיא. כוחות חילוץ הוזעקו למקום ואיתרו אותו כשהוא מחוסר הכרה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו בשטח - לאחר שנמשה ללא סימני חיים.

הדיווח על המקרה התקבל במוקד של מד"א סמוך לשעה 12:05. הגבר נכנס לשחות במי הירדן, נסחף בזרם ונחבל בראשו. הוא חולץ על ידי מסוק של יחידה 669 ובהמשך הובא לחבירה עם הצוותים הרפואיים - להם לא הייתה גישה לנקודת הטביעה. הם נאלצו לקבוע את מותו במקום והעבירו את גופתו לבית החולים זיו בצפת.

פעולות החילוץ בירדן. 18 במאי 2022. יחידת החילוץ גולן, אתר רשמי
נמשה ללא סימני חיים. פעולות החילוץ/אתר רשמי, יחידת החילוץ גולן

פאראמדיק מד"א שהוזעק למקום דורון קדוש סיפר כי הגבר איבד את ההכרה וטבע. "דווח לנו על גבר שהיה עם קבוצת מטיילים נכנס למים ומייד החל להסחף תוך שהוא נחבל", אמר. "לא הייתה גישה עם אמבולנס ולמקום הוזנקו צוותים מיחידת החילוץ גולן ומסוק של 669. הגבר אותר מחוסר הכרה ומותו נקבע בשטח. המסוק חילץ אותו אלינו כשהוא ללא רוח חיים ופינינו את גופתו לבית חולים זיו."

כמו כן, דווח על מקרה טביעה נוסף שאירע היום בו אישה כבת 70 נפלה מגובה למי נחל הבניאס שבצפון. צוות מחלצים ומסוק של יחידה 669 הוזעקו לנקודה.

שלשום נער בן 15 טבע בנהר הירדן סמוך לגושרים - במהלך טיול כיתתי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ומבצע בו פעולות החייאה. כמו כן, מסוק הוזנק לאירוע והוא פונה לבית החולים זיו בצפת שם נקבע מותו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully