וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: חקירה נפתחה לגבי מות נוסע בעל מוגבלות בנמל התעופה גטוויק

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 19:38

גבר בעל מוגבלות תנועה נאלץ להמתין במטוס כשאיש צוות קרקע סייע לאישתו לרדת. ככל הנראה, הוא החליט ללכת לבד לטרמינל וכשהגיע למדרגות הנעות נפל ונפצע קשה

חקירה נפתחה לגבי מותו של נוסע בעל מוגבלות שנפל לאחר שלא קיבל סיוע בנמל התעופה גטוויק בלונדון, דיווחו היום (שישי) כלי תקשורת בבריטניה.

התאונה קרתה ביום רביעי בשעה 12:50 שעון לונדון. מדובר בבעל ואישה שהמתינו לעזרה לרדת מטיסה של איזיג'ט בטרמינל הצפוני. הגבר שככל הנראה התייאש לאחר שחבר צוות של שירותי הקרקע בנמל התעופה הגיע לסייע לאשתו אך הותיר אותו במטוס, החליט לעשות דרכו לבד לטרמינל, אמר מקור לעיתון "סאן - וכשהגיע למדרגות הנעות נפל ונפצע פצעים קשים, שמהם מת לאחר מכן.

גטוויק, לונדון, רחפנים 21 דצמבר 2018. רויטרס
מחסור בעובדים. נמל התעופה גטוויק בלונדון/רויטרס

חברת התעופה איזיג'ט אישרה ביום רביעי את דבר מותו של הנוסע בהצהרה, והוסיפה כי חברי צוות המטוס העניקו לו טיפול רפואי כשהמתינו לפרמדיקים. "כמה מאנשי הצוות שלנו סיפקו סיוע רפואי לנוסע בנמל התעופה גטוויק בעודם ממתינים לפרמדיקים שיגיעו, אך למרבה הצער, הנוסע מת בהמשך. מחשבותינו עם המשפחה והחברים שלהם בתקופה קשה זאת".

ג'יימס טייט, מנכ"ל וילסון ג'יימס, ספקית שירותי קרקע ללקוחות בנמלי תעופה, אמר כי התקרית אירעה בזמן שאיש הצוות סייע לשלושה נוסעים עם מגבלות תנועה לאחר הנחיתה, והוסיף כי המחסור בעובדים בשדה התעופה אינו הסיבה לתקרית.

דובר של גטוויק מסר כי "עובד וילסון ג'יימס חיכה כשהמטוס הגיע והתחיל לסייע לשלושה נוסעים עם מוגבלות תנועה כשהתקרית קרתה. מחסור בעובדים לא היה הגורם לתקרית בניגוד לנטען. זה נורמלי שאיש צוות אחד מסייע לשלושה נוסעים, כשהוא מסייע לכל אחד בנפרד בשל המרחק הקצר. חקירה רשמית נפתחה".

לפני כעשרה ימים, נאלץ נמל התעופה גטוויק להתנצל בפני אישה עם מוגבלות שנזנחה במטוס במשך יותר משעה וחצי לאחר שעובד של הנמל לא הגיע כדי לסייע לה לרדת.

ויקטוריה בריגל מלונדון, המשותקת מהצוואר ומטה, שבה לבריטניה לאחר חופשה במלטה. נאמר לה בתחילה כי עליה לחכות במטוס במשך 50 דקות, אף שכיסא הגלגלים שלה הגיע בזמן לנמל. אך וילסון ג'יימס, העובד שאמור לסייע בשדה התעופה לנוסעים עם מוגבלויות, לא הגיע כלל כדי לסייע לה לרדת מהמטוס.

  • עוד באותו נושא:
  • גטוויק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully