וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים מחריפים: ביום ראשון הלימודים יחלו בשעה 10:00 בכל הארץ

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 18:42

הרחבת העיצומים לכלל הארץ נעשית לראשונה לאחר שבשבועות האחרונים התמקדו בכל יום במחוז אחר. בהסתדרות המורים טוענים כי ההחרפה נעשית נוכח התעלמות האוצר מדרישותיהם להטיב את תנאי העסקתם של המורים

בווידאו: שר האוצר ליברמן מתייחס לדרישות המורים/צילום: ערוץ הכנסת

הסתדרות המורים הודיעה היום (שישי) כי הלימודים בכל הארץ יחלו ביום ראשון בשעה 10:00. זאת, כחלק מהחרפת העיצומים של הארגון במאבקו להטבת תנאי העסקת המורים. "זאת קריאת השכמה לליברמן, בנט ולפיד - תתעוררו! עוד רגע לא תהיה לכם מערכת חינוך להציל", מסרה בן מזכ"לית ההסתדרות יפה בן דויד.

העיצומים יחולו על כל גני הילדים, בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והאולפנים ברחבי הארץ. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

כיתה ללא תלמידים בית הספר בתל"י באולים בירושלים 1 בספטמבר 2020. נעם ריבקין פנטון/ פלאש 90, פלאש 90
הלימודים בכל הארץ יחלו ב-10:00/פלאש 90, נעם ריבקין פנטון/ פלאש 90

בהסתדרות המורים טענו כי הם מחריפים את העיצומים נוכח "הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה - בנט ולפיד - ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מידי". עוד טענו כי העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים וללא מסגרת תקציב.

"אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט", מסרה בן דויד. "אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully