וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 47 התמוטט ומת בבולגריה במהלך טורניר כדורסל למקומות עבודה

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 19:00

אורן ברזילי השתתף בטורניר שכלל כ-400 ישראלים מחברות שונות, שהגיעו לבולגריה ביום שלישי, והיו אמורים לשוב בשני. הודעה נמסרה למשפחתו, ומשרד החוץ מסייע בהעברת גופתו לקבורה בישראל. יו"ר ועד העובדים שהיה לצידו: "רק אתמול יצאנו ובילינו, כולם פה בהלם"

אורן ברזילי, שהתמוטט ומת במהלך טורניר של חברות שהתקיים בבולגריה, 17 ביוני 2022. באדיבות המשפחה
אורן ברזילי/באדיבות המשפחה

אורן ברזילי, ישראלי תושב תל אביב בן 47, התמוטט ומת הבוקר (שישי) במהלך משחק כדורסל בבולגריה. המשחק בו השתתף התקיים כחלק מטורניר כדורסל למקומות עבודה בו השתתפו כ-400 ישראלים מחברות ישראליות שונות, בהן חברתו של ברזילי, כלל ביטוח ופיננסים. סיבת המוות טרם התבררה, וככל הנראה לא היו לו מחלות רקע.

במשרד החוץ מכירים את המקרה והקונסול המקומי מסייע בשחרור הגופה והטסתה לקבורה בישראל. בני משפחתו קיבלו הודעה על האסון, בהם אישתו שהינה עובדת החברה גם היא, ולה ולברזילי שלושה ילדים. בעקבות המקרה, הישראלים בטורניר הפסיקו את השתתפותם במשחקים כאות סולידריות, ורבים מהם יקדימו את שובם לארץ. מועד הלוויתו של ברזילי טרם נקבע.

אורן ברזילי התמוטט ומת במהלך טורניר של חברות שהתקיים בבולגריה, 17 ביוני 2022. עובדי כלל ביטוח ופיננסים, באדיבות המצולמים
קבוצת הכדורסל בה שיחק ברזילי, השבוע/באדיבות המצולמים, עובדי כלל ביטוח ופיננסים

קבוצת הישראלים, בה השתתפו 48 עובדים מחברתו של ברזילי, יצאה לוורנה ביום שלישי והייתה אמורה לשוב ביום שני הקרוב. הטורניר כלל אירועי כדורגל וכדורסל, ומשתתפיו עוברים בדיקות כשירות שנתיות.

רוני רז, יו"ר ועד עובדי כלל ביטוח ופיננסים שגם הוא במקום, סיפר לוואלה!: "הייתי מטר ממנו, אפשר להגיד ממש מת בידיים שלי. הוא היה על המגרש בדיוק דקה לפני זה. הם שיחקו שלושה על שלושה ופתאום הוא נפל והתמוטט לנו. היה שם מישהו מהקבוצה של עובדי בית חולים סורוקה והוא ניסה להחיות אותו והמאמצים האלה נמשכו עשרים דקות גם בדרך לבית החולים אבל עם ההגעה לבית החולים כבר נאלצו לקבוע את מותו. אתמול יצאנו, בילינו, חגגנו כולם ביחד. כולם פה בהלם".

"אנחנו מחבקים את המשפחה, נעמוד לצידם באבלם הכבד ונלווה את המשפחה בכל דבר אשר יידרש", הוסיף רז. "כל השחקנים נאספו, משחקי הקבוצות הישראליות בטורניר הופסקו והם ישבו מיד לארץ. צוות ועד העובדים מטפל כעת בסידורי הטיסה".

מכלל ביטוח ופיננסים נמסר: "אנו המומים וכואבים את לכתו בטרם עת של עובד החברה, אורן ברזילי. אנו מחבקים את רעייתו, גם היא עובדת החברה ומשתתפים בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully