וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף מוכר מהצפון נהרג בתאונת דרכים חודש אחרי שפתח מסעדה: "כולנו בהלם"

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 10:23

אבירם זייד בן ה-44 מצפת, נשוי ואב לשלושה, הוא הבעלים של מסעדת האר"י 8 בעיר העתיקה בצפת, ולאחרונה פתח מסעדה חדשה והחל בעבודות להקמת מלון בוטיק בעיר. "הלב נשבר, אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה"

בווידאו: 3 הרוגים בתאונה בכביש 90 בערבה/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

אבירם זייד, שף מוכר בן 44 מצפת, נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בטבריה. זייד הוא השף והבעלים של מסעדת האר"י 8 בעיר העתיקה שבצפת והוא נשוי ואב לשלושה. לפני חודש, פתח מסעדה נוספת בעיר והחל בעבודות להקמת מלון בוטיק.

"יום עצוב וכואב לעיר שלנו", כתב ראש העיר של צפת שוקי אוחנה. "הבשורה המרה תפסה את כולנו בהלם. הלב נשבר. זייד היה אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה". הלווייתו תתקיים היום בשעה 17:00 בצפת.

סגן ראש עיריית צפת ספד לזייד

אבירם זייד ההרוג בתאונה שארעה הלילה בטבריה. באדיבות המשפחה
"אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה". אבירם זייד/באדיבות המשפחה
זירת התאונה בטבריה 16 ביוני 2022. מד"א
זירת התאונה בטבריה/מד"א

האירוע התרחש סמוך לחצות, אז התקבל הדיווח במוקד מד"א על המקרה. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לשדרות אליעזר קפלן שבעיר שם מצאו את הפצוע שוכב על הכביש, כמה מטרים מהאופנוע עליו רכב כשהוא מחוסר הכרה.

הם העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים פוריה כשהוא במצב קשה. "הוא סבל מפגיעה רב מערכתית ופינינו אותו מיד לבית החולים", סיפרו מורן אבו שקארה וולדיסלב טישצ'נקו, חובשי מד"א שהגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully