וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות הורה לסגור מעון ילדים באשקלון עקב תחלואה חריגה

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 22:22

מעון "עמק האלה" נסגר לאחר ש-35 מהילדים השוהים בו חוו שילשולים והקאות. רופאת המחוז הורתה לשלוח את הילדים לבדיקות רפואיות יסודיות ולבצע נקיון יסודי בכל רחבי המעון. המעון יפתח מחדש כשיושלמו פעולות הניקוי והחיטוי, במידה ולא יהיו מקרי תחלואה נוספים

ילדים בפעוטון - 20 אפריל 2018. משה שי, פלאש 90
רופאת המחוז הורתהלפנות את הילדים לבדיקות צואה, וקורונה/פלאש 90, משה שי

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) על הפסקת פעילות במעון "עמק האלה" באשקלון עד להודעה חדשה. זאת, לאחר דיווח ממנהלת המעון על התפרצות חריגה של שלשולים והקאות, בקרב 35 ילדים.

לאחר חקירה אפידמיולוגית הורתה רופאת המחוז להפנות את הילדים לרופא מטפל לצורך בדיקות צואה, בדיקת קורונה וטיפול רפואי. במקביל, הורתה על ביצוע ניקוי וחיטוי יסודי בכל רחבי המעון כולל בכיתות, מטבח, חדרי שירותים, מעלית וחצר. כמו כן, ילונות ומוצרי טקסטיל למיניהם (כמו בובות פרווה), ישלחו לכביסה ולא יוחזרו למעון עד סיום התחלואה וחזרת הגן לפעילות.

כמו כן, מחר תבוצע ביקורת תברואית במעון ויועברו הנחיות נוספות. המעון יפתח מחדש כשיושלמו פעולות הניקוי והחיטוי, במידה ולא יהיו מקרי תחלואה נוספים, וכן רק לאחר קבלת אישור משרד הבריאות.

גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
35 ילדים חוו הקאות ושילשולים. גן ילדים/TPS, שלו שלום

עיריית אשקלון אמרה בתגובה כי "עם היוודע מקרי התחלואה במעון, פעלו החברה העירונית וצוות הגן בשקיפות מלאה מול ההורים ועדכנו אותם בצורה שוטפת על הנעשה כולל הפצת הודעות מפורטות והנחיות להורים כיצד לפעול על מנת למנוע הדבקה".

"היום הנחתה לשכת הבריאות המחוזית, שהיא הסמכות היחידה לכך, על סגירה של המעון עד להשלמת פעולות החיטוי והניקיון הנדרשות במקרים כאלו" מסרה הערייה, "ממונה בריאות ציבור רשותי עמד בקשר עם הורי הגן וסקר בפניהם את הפעולות הנדרשות כולל מאמצי העירייה והחברה העירונית למנוע את סגירתו המלאה של המעון. מחר יתקיים סיור נוסף במקום והנחיות נוספות יובאו לידיעת ההורים בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully