וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער יציע לממשלה למנות את אלוף במיל' שרון אפק למשנה היועמ"ש

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 20:53

הוועדה לאיתור מועמדים למילוי המשרה בחרה בפה אחד באפק להחליף בתפקידו את רז ניזרי. אפק מוכר כאלוף ההומו המוצהר הראשון בתולדות צה"ל. בזמן שירותו כפרקליט הצבאי הראשי הורה להעמיד לדין את אלאור עזריה בגין הריגה

שר המשפטים גדעון סער הודיע היום (רביעי) כי יביא לאישור הממשלה את מינויו של שרון אפק לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. אפק שימש בעבר כפרקליט הצבאי הראשי וידוע כאלוף ההומו המוצהר הראשון בתולדות צה"ל.

סער הביא את מינויו של אפק לתפקיד המשנה ליועמ"ש מנהל מערך הייעוץ וחקיקה - אחד התפקידים הבכירים במשרד המשפטים. אפק, בן 51 היה בתפקיד הפרקליט הצבאי הזמן משפטו של אלאור עזריה והיה זה שהורה להעמיד לדין את החייל בגין הריגה. אם יבחר, יהיה אפק המשנה ליועמ"ש הלהט"בי הראשון. "עו"ד שרון אפק הוא מופת של מצוינות ושל שירות ציבורי ואני משוכנע ביכולתו לתרום תרומה ייחודית ומשמעותית למשרד המשפטים ולמערך של השירות המשפטי הציבורי", אמר סער.

האלוף שרון אפק, 15 בינואר 2019. ראובן קסטרו
האלוף שרון אפק, 15 בינואר 2019/ראובן קסטרו

הוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה ליועץ המשפטי לממשלה בראשות היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב-מיארה בחרה פה אחד את אפק להחליף בתפקידו את רז ניזרי, ואת ד"ר גיל-עד נועם כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה בתחום המשפט הבינלאומי, שיחליף את ד"ר רועי שיינדורף.

בך, ישלים סער חמישה מינויים של משנים ליועמ"ש. זאת, לאחר תקופה שבה תפקידים בכירים במשרד המשפטים לא אויישו בגלל ממשלות המעבר. המינוי החדש מצטרף למינויהם של פרקליט המדינה עמית אייסמן והיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה.

אפק כיהן בעבק כיועץ המשפטי לאזור יהודה והשומרון, ובהמשך כיהן כסגן הפרקליט הצבאי הראשי וכמפקד מגמת אפק במכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה של צה"ל. בשנת 2015 התמנה עו"ד שרון אפק לתפקיד הפרקליט הצבאי הראשי ומילא את התפקיד עד 2021. ד"ר גיל-עד נועם, שימונה גם הוא כמשנה ליועמ"ש, מכהן בתפקיד ראש אשכול ICC במשרד המשפטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully